هدیه ایرانسل به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز پدر

۰۲خردادماه،

 

ایرانسل به مناسبت خجسته زادروز امام علی (ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر، تمامی مشترکانی که در روز سوم خرداد نسبت به خرید و فعال سازی سیمکارت اعتباری ایرانسل اقدام کنند، از امکانات ویژه ای برخوردار می شوند.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، کسانی که در این روز اقدام به خریداری سیم کارت می کنند از ۵۰ پیامک داخل شبکه رایگان بهره مند می شوند که بلافاصله پس از فعال شدن می توانند طی ۲۴ ساعت از این هدیه استفاده کنند.
دیگر خدمات و طرح های تشویقی ویژه مشترکین تازه ایرانسل شامل شرکت در قرعه‌کشی روزانه یک گوشی هوشمند سونی اکسپریا با ۵۰ هزار ریال شارژ در روز ثبت نام، ۷ مگابایت اینترنت همراه ۷ روزه و ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان در روزهای جمعه، بسته تشویقی خدمات ارزش افزوده، دریافت اعتبار از وب پایگاه اینترنتی ایرانسل با ۱۵ درصد اعتبار رایگان، طرح ویژه بانوان، ۴۰  پیامک فارسی رایگان داخل شبکه در صورت ثبت نام اینترنتی و بسته محتوایی رایگان ایرانسل می گردد.
بر این اساس، کافی است مشترکان در تاریخ گفته شده، ثبت نام خود را تکمیل کرده و اولین تماس را از خط ایرانسل خود برقرار کنند تا از این هدایا و طرح های تشویقی بهره مند شوند.
مشترکان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی www.irancell.ir مراجعه کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ملکه علیلو:

    خسته نباشید هنوز که پیشنهادی به مناسبت روز پدر دریافت نکردیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.