هدیه ای که رئیس جمهور را دزد کرد!+ عکس

۲۷خردادماه،

مقام های کاخ کرملین، ادعای تاجر آمریکایی در باره سرقت انگشتر گرانقیمت او توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را کذب خواندند.

 ” دیمیتری پسکوف ” سخنگوی ولادیمیر پوتین ادعای تاجر امریکایی را عجیب دانست و گفت : او انگشتر را به پوتین هدیه کرد و اکنون در موزه کتابخانه کرملین نگهداری می گردد.
پسکوف سخنگوی ولادیمیر پوتین امروز (یکشنبه) اعلام کرد که پوتین انگشتر “رابرت کرافت” تاجر آمریکائی را که سال ۲۰۰۵ در مسکو با یکدیگر دیدار کرده بودند ، سرقت نکرده است و این خبر صحت ندارد.

به نوشته روزنامه آمریکائی نیویورک تایمز، کرافت پنجشنبه شب در مراسم شامی در هتل والدورف آستوریا در نیویورک با طرح این ادعا که پوتین انگشتر ۲۵ هزار دلاری وی را ربوده گفت که اکنون به دنبال بازپس گرفتن انگشترش است.

سخنگوی کاخ کرملین گفت : من در دیدار پوتین و کرافت حاضر بودم و ادعای کرافت واقعا عجیب است. من در ۲۰ سانتیمتری کرافت و پوتین ایستاده بود و دیدم که آقای کرافت انگشترش را به پوتین هدیه داد.
پسکوف پوتین با اشاره به اینکه هدایای دریافتی مسئولان دولتی در کتابخانه کرملین نگهداری می گردد،افزود : انگشتر کرافت هم اکنون در این کتابخانه نگهداری می گردد.

فدراسیون فوتبال آمریکا انگشتر موسوم به الماس ” سوپر بول ” را به برنده مسابقات قهرمانی سالانه اعطاء می کند و رابرت کرافت که رئیس باشگاه فوتبال آمریکائی ” نیو انگلند پتریوتس ” است ، یکی از قهرمانان دریافت کننده این انگشتر است.

العالم


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.