هرتیمی که تمرکزداشته باشدبرنده دربی است

۳۰م دیماه ،

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل داماش گیلان گفت: خدا را شکر ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم هر چند نتوانستیم مثل چند وقت اخیر عملکرد خوبی داشته باشیم اما این پیروزی از لحاظ روحی به ما کمک زیادی کرد و در جدول نیز در شرایط بدی که قرار داشتیم بالا آمدیم.

وی در مورد اینکه گل‌محمدی به او برای ۳ اخطاره نشدن بازی نداده است، عنوان کرد: به هر حال این تصمیمی است که سرمربی تیم گرفته و من در این مسائل وارد نمی‌شوم، تابع تصمیمات سرمربی تیم هستم و هر زمان که لازم باشد به میدان می‌روم.

نورمحمدی در مورد شرایط خوبی که دفاع پرسپولیس پیدا کرده اظهار داشت: از لحاظ دفاعی شرایط تیمی ما خیلی بهتر شده است. حتی زمانی که کل تیم بازی هجومی را ارائه می‌کند در دفاع خوب عمل می‌کنیم و در مسابقات که یک گل به ثمر می‌رسانیم از آن می‌توانیم به خوبی دفاع کنیم.

نورمحمدی در مورد اینکه استقلالی‌ها روی توانایی مهاجمان‌شان حساب زیادی باز کرده‌اند گفت: به هر حال این کری‌ها همیشه قبل از دربی وجود دارد. روز بازی هر تیمی از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داشته باشد می‌تواند نتیجه کسب کند. امیدوارم روز جمعه در شرایط خوب‌مان باشیم و بتوانیم امتیازات این بازی را کسب کنیم. تیم‌ها باید فقط فوتبال بازی کنند و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداشته باشند، اگر این اتفاق بیفتد هواداران بازی زیبایی را ملاحظه خواهند کرد.

مدافع تیم پرسپولیس در مورد اینکه بعضی می‌گویند چون پرسپولیس در رده نهم جدول قرار دارد نمی‌تواند در مقابل استقلال صدرنشین نتیجه بگیرد، گفت: اگر استقلالی‌ها اینطور فکر کنند به نفع ماست چرا که در دربی شرایط جدول چیزی را معلوم نمی‌کند، مسئله روحی در این مسابقه اهمیت زیاد دارد و هر کسی که تمرکز بیشتری داشته باشد می‌تواند نتیجه بگیرد. امیدوارم در این مسابقه به پیروزی برسیم تا هم شرایط روحی بهتری پیدا کنیم و هم با کسب امتیازات این دیدار به رتبه‌های بالای جدول راه یابیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.