«هری‌پاتر»شاخدار شد+عکس

بینا- فیلم‌برداری درام فانتزی «شاخ‌ها»، در شهر ونکوور کانادا ادامه دارد و اولین عکس دانیل رادکلیف در نقش عجیب و غریبی که در این فیلم دارد، منتشر شد.

 

به گزارش فارس، این فیلم را آلکساندر آجا بر اساس قصه کتاب پرخواننده جو میل به همین نام کارگردانی می‌کند و سرشار از جلوه‌های ویژه است.

 

 

خط اصلی قصه فیلم درباره مرد جوانی است که یک روز صبح وقتی از خواب بیدار می‌شود، می‌بیند روی سرش دو تا شاخ سبز شده است!

دانیل رادکلیف در فیلم، در نقش این مرد جوان بازی می‌کند که آی‌جی پریش نام دارد. این جوان به زودی متوجه کارکرد این شاخ‌ها می‌شود.

در حقیقت، این شاخ‌ها به این کاراکتر توانایی آن را می‌دهد که بتواند واقعیت درونی آدم‌های محیط پیرامون خود را کشف کند.

رادکلیف درباره کاراکتر خود در این فیلم می‌گوید: «این جوان متهم به قتل نامزد خود است و تلاش دارد راز و رمز مربوط به این ماجرا را کشف کند. بعد از آن که برای یک دهه در نقش هری‌پاتر بازی کردم، این نقش جدید فرصت‌های کاری خوبی برایم فراهم کرده است.»

هری پاتر سابق سینما از نقش خود در درام دلهر‌ه‌آور «شاخ‌ها» به عنوان نقشی کاملا متفاوت اسم می‌برد که تا قبل از این، هیچ وقت مشابه آن را انجام نداده است.

رادکلیف به این نکته اشاره می‌کند که کاراکتر آی‌جی پریش در طول قصه فیلم، چند بار با تغییر و تحول روحی و روانی روبرو شده و حتی برخی اوقات تبدیل به یک کاراکتر خبیث می‌شود.

به همین دلیل است که این بازیگر انگلیسی‌تبار، بازی در این نقش را هیجان‌انگیز ارزیابی می‌کنمد.

«شاخ‌ها» برای نمایش عمومی در سال ۲۰۲۴ آماده می‌شود، ولی هنوز تاریخ دقیق اکران عمومی آن مشخص نشده است.

رادکلیف در هشت فیلم هری‌پاتری در طول یک دهه گذشته بازی کرد، وی پس از پایان تولید این مجموعه فیلم، تلاش کرده تا در فیلم‌ها و نقش‌های متفاوت ظاهر شود.

از وی مدتی قبل درام دلهره‌آور و ترسناک «زن سیاه‌پوش» به روی پرده سینماها رفت. این فیلم با استقبال منتقدان روبرو شد و فروش متوسطی در سینماهای کشورهای مختلف جهان کرد.

 

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.