هری کین بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی انگلیس شد

هری کین با ضربه پنالتی که در مقابل ایتالیا به ثمر رساند، توانست با عبور از وین رونی، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس شود.

هری کین بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی انگلیس شد

به گزارش ممتاز نیوز،  پنج شنبه شب تیم‌های ایتالیا و انگلیس از چهارچوب رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل مقابل هم صف آرایی کردند. این دیدار جذاب، به نوعی تکرار فینال یورو ۲۰۲۰ بود که در نهایت آتزوری موفق شد در ضربات پنالتی، سه شیرها را شکست دهد و جام قهرمانی یورو را بالای سر ببرد.

اما در دیدار امشب، علیرغم میزبانی ایتالیا، این انگلیس بود که بسیار خوب کار کرد. آن‌ها در همان نیمه اول نمایش بسیار خوبی ارائه دادند و توانستند با گل دقیقه ۱۳ دکلان رایس، خیلی سریع از ایتالیا پیش بیافتند، اما این پایان کار سه شیرها در نیمه اول نبود و در دقیقه ۴۳، یک ضربه پنالتی به سود انگلیس اعلام شد و مطابق انتظار همگان، هری کین پشت توپ ایستاد و توانست برای بار دوم دروازه جیانلوئیجی دوناروما را باز کند تا با ۵۴ گل، بالاتر از وین رونی ۵۳ گله، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس شود.

هری کین با زدن این رکورد نشان داد که لایق بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس است و حالا قصد دارد تا تیم ملی کشورش را به جامی معتبر برساند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.