هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت ۴/۹/

به گزارش ابرتازه ها به نقل از باشگاه خبرنگاران برنامه این هفته نود از ساعت ۲۲:۳۵ دوشنبه چهارم آبان از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال پیامکی این هفته برنامه نود به بهترین گل نیم فصل اختصاص یافته بود.

در ابتدای برنامه گزارشی کامل از دیدار تیم های ایران و لبنان و حاشیه های موجود در این دیدار پخش شد.

مصاحبه هایی از بازیکنان تیم ملی در لبنان پخش شد که بازیکنان از شرایط این دیدار سخن می گفتند.

میهمانان برنامه: پیمان حسینی (متولد ۶۲) و احمدزاده (متولد ۶۵) ملی پوشان فوتبال ساحلی

پیمان حسینی در خصوص وضعیت فوتبال ساحلی ایران گفت: با آمدن خانم شهریاری وضعیت فوتبال ساحلی بهتر از گذشته شده و رو به رشد است.

وی در مورد حمایت مردم ایران از تیم ملی فوتبال ساحلی گغت: از مردم کشورمان تشکر می کنیم که در امارات به خوبی از ما حمایت کردند و  در بازی فینال احساس کردیم در ایران بازی می کنیم و از همه آنها ممنونیم.

حسینی در مورد بازی با ایتالیا و داوری در این دیدار خاطرنشان کرد: داوری این دیدار مشکل زیادی داشت و فقط با این نیت به زمین رفتیم تا با هر نتیجه ای که شده بازی را به سود خود درآوریم.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: پیش از حضور در فوتبال ساحلی در فوتبال چمنی بازی می کردم ولی از حضورم در فوتبال ساحلی پشیمان نیستم چرا که مردم کشورم از عملکردم رضایت دارم.

حسینی در مورد گلهایی که در بازی های جام بین قاره ای زده بود گفت: در تمریناتم گل زدن را در برنامه ام قرارداده بودم و با توجه به تمریناتی که داشتم توانستم دو گل در این رقابت ها به ثمر برسانم.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی با کمترین میزان قرارداد در لیگ فوتبال ساحلی حضور می یابند. ملی پوشان بین ۵ تا ۳۰ میلیون قرارداد دارند که واقعا انصاف نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ۴ تن از بازیکنان تیم ملی فوتبا ساحلی سرباز هستیم و امیدوارم مسئولان فکری به حال ما کنند تا از اردو ها دور نباشیم.

احمدزاده گفت: از سال ۷۹ فوتبال ساحلی در گیلان آغاز شد و از همان زمان با فوتبال ساحلی همراه بودم، در سال ۸۵ برای نخستین بار عازم مسابقات آسیایی شدیم. طی ۵ سال نخست فعالیت فوتبال ساحلی خودمان مخارج تیم ملی را میدادیم. طی دو سه سال اخیر خانم شهریاری به فوتبال ساحلی آمده و پیشرفت زیادی را در این سالها شاهد بوده ایم.

احمدزاده در مورد بازیهای جام بین قاره ای نیز گفت: داوران خیلی تلاش کردند تا تیم ایران بازنده میدان باشد ولی ملی پوشان کشورمان با غیرت خود توانستند قهرمان این رقابت ها شوند.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: من به همراه چند تن از بازیکنان حدود هشت سال در تیم ملی خاک خورده ایم ولی هنوز کاری نداریم و از مسئولان می خواهیم از ما و فوتبال ساحلی به خوبی حمایت کنند چرا که این تیم در امارات کار بزرگی انجام داد.

گزارشی از کودکان کار پخش شد که در این گزارش با کودکانی صحبت میشد که بی سرپرست و یا بد سرپرست بودند و برای گذران امور به کارهای مختلف مشغول بودند.

گزارش نود تا نود پخش شد و طی آن مسائل و اتفاقات یک هفته اخیر فوتبال ایران و جهان به تصویر کشیده شد.

گزارش کوتاهی از جواد نکونام پخش شد که در مالزی حضور دارد و قرار است در مراسم انتخاب بهترین بازیکن آسیا شرکت کند.

گزارشی کامل از دیدار تیم های استقلال و ملوان و حاشیه های آن پخش شد.

سپس تصاویری از دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز در جام حذفی و حاشیه های آن پخش شد.

غلامرضا رفیعی کارشناس حقوقی فوتبال از سوئیس روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد پاداش بازیکنان راه یافته به جام جهانی گفت: پاداش های این بازیکنان به باشگاههایی میرسد که در دو سال اخیر قراردادشان در آنجا ثبت شده است.

محمد رضا کسرایی مسئول امور بین المللی فدراسیون فوتبال نیز روی خط تلفنی آمد و این مسئله را تایید کرد. البته وی اعلام کرد ما نامه هایی که باید به باشگاهها می دادیم ارسال کرده ایم که فردوسی پور این قضیه را نپذیرفت و بحث هایی در این خصوص صورت گرفت.

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت یک ساعت و نیم از آغاز برنامه:

گزارشی از پیشکسوتان پرسپولیس پخش شد و طی آن مصاحبه علی پروین و سایر پیشکسوتان پرسپولیس پخش شد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: طی سفری که به ایتالیا داشتیم دو موضوع را مد نظر داشتیم، یکی بحث ستاره های میلان و دیگری بحث تشکیل آکادمی فوتبال بود و مهدوی کیا باعث شد که ما پیشکسوتان آث میلان را به ایران بیاوریم که مهدوی کیا از این قضیه استقبال کرد و این اتفاق از آنجا رقم خورد و خیلی خوشحالیم که با این کار پیشکسوتان پرسپولیس را گرد هم آوریم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در این بازی مهدوی کیا و باقری خداحافظی می کنند و بازی خوبی است و دیداری جذاب با ستارگان دنیا است و پولی که به ایتالیا دادیم به بیماران سرطانی ایتالیا و اینجا نیز به شیرخوارگاه آمنه تعلق می گیرد که این هم کار زیبایی است و از این بابت خوشحالم.

حدود ۲۰۰ هزار یورو برای این دیدار پرداخت می شود که تمام آن از سوی اسپانسر و درآمدهای حاصل از بازی پرداخت خواهد شد.

رویانیان در خصوص تیم میلان نیز اطلاعاتی داشت که باعث تعجب فردوسی پور شده بود و عنوان کرد چند وقت دیگر از شما بعنوان کارشناس دیدارهای خارجی استفاده شود.

برنامه نود 4 آذر

وی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه ها تصریح کرد: در این دیدار خانم های سفیران و خانمهای خارجی می توانند در ورزشگاه حضور یابند.

وی ادامه داد: از لحاظ سخت افزاری هنوز به جایی نرسیده ایم که حضور بانوان ایرانی را در ورزشگاهها شاهد باشیم و ورزشگاههای ما چنین آمادگی ندارند.

رویانیان در مورد حضور پیشکسوتان پرسپولیس در تمرین گفت: از همه آنها تشکر میکنیم که در هر حالی آمدند و به هر حال خود این بزرگان می دانند که تا چه حد بدنشان جواب می دهد و علی پروین تیم را به درستی ارنج خواهد کرد.

رضا غیاثی و اصفهانیان، پیشکسوتان داوری از میهمانان برنامه این هفته بودند.

اصفهانیان در مورد مسائل و مشکلات داوری گفت: اختلافی که میگویند بین کمیته و دپارتمان است، اختلاف آنچنانی نیست و ما می گوییم هر گروه باید وظایف مربوط به خود را انجام دهد و فردی که در دپارتمان فعالیت می کند باید در راستای اهداف کمیته داوران حرکت کند.

غیاثی در این باره خاطرنشان کرد: متاسفانه اختلافاتی بین اعضای کمیته وجود دارد که خیلی بد است و بدتر اینکه برخی اعضای دپارتمان از این قضیه سوء استفاده می کنند!

کمیته داوران باید در گرفتن حق الزحمه داوران ورود کند نه در چینش داوران!

من هنوز گفته جناب سیار را قبول دارم که گفت” داوری ما سبدی از سیب های خوش بوی گلاب است که دو سیب کرمو هم در آن است”

اصفهانیان در مورد حق الزحمه داوران گفت: کلی در اینباره بحث کردیم و تازه قرار شده ۳۰ درصد به حق الزحمه داوران لیگ برتر و ۵۰ درصد به حق الزحمه داوران لیگ های پایه اضافه شود.

منبع : yjc.ir – هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت ۴/۹/

The post هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت ۴/۹/ appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.