هر جریانی ریشه‌دار است اما مهم این است که ریشه آن iبه کجا بازگردد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

متقی‌فر در واکنش iبه برخی اظهارات مبنی بر ریشه دار بودن جریان اصلاحات

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در واکنش iبه برخی از اظهارات اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان ریشه‌دار می باشند،‌ گفت: هر جریانی ریشه‌دار است اما مهم این است که ریشه آن iبه کجا بازگردد.

مجید متقی‌فر در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، در واکنش iبه برخی از اظهارات اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان ریشه‌دار می باشند،‌ گفت: هر جریانی ریشه‌دار است اما مهم این است که ریشه آن iبه کجا بازگردد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان این مطلب که ریشه اصلاحات در انقلاب و مردم نبوده و وارداتی است،‌ گفت: تفکرات اصلاح‌طلبی که مدنظر آنهاست با وابستگی فرهنگی، اقتصادی و سیاسی همراه بوده و این اظهاراتشان بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

وی با انتقاد از اظهاراتی پیرامون اینکه دولت قصد حذف نیروهای کارآمد را دارد گفت: اصلاح‌طلبان همان نیروهای کارآمد را نیز قبول نداشتند و همان وقت هم که آنها روی کار بودند از این اشخاص انتقاد می‌کردند.

متقی‌فر در ادامه iبه پالس درخواستی اصلاح‌طلبان از سوی نظام اشاره نمود و گفت: این درخواست iبه این معنی است که ما برویم درخواست کنیم آنها بیایند و iبه جنایت‌هایشان ادامه دهند همانطور که در وقت حضور خودشان دین و ناموس مملکت را iبه خطر انداختند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان خاطرنشان نمود: این اشخاص در هر کشور دیگری که بودند تاکنون قلع و قمع شده بودند و اکنون هم iبه خاطر ظرفیت بالای نظام است که هنوز این تفکر در کشور وجود دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.