هر کس مقابل ملت و رهبری بایستد همانجایی می‌رود که مسعود رجوی رفت

محمدنبی حبیبی:

ایران > احزاب
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ملت ایران محکم پشتیبان نظام و رهبری می باشند، گفت: بعضی مسئولان چرا حرف‌های دو پهلو می‌زنند و بعضی شعارهایی می‌دهند که منافقین اول انقلاب می‌دادند. هر کس در مقابل ملت و رهبری به تلویح و تصریح بایستد، بداند همان جایی خواهد رفت که مسعود رجوی رفت.

محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه در پاسخ به بعضی اظهارنظرها مبنی بر اینکه اصولگرایان رقیب جدی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند، گفت: ما معتقدیم که میدان خالی از رقبای جدی در مقابل اصولگرایان نیست. باید تعدد نامزدهای اصولگرایان کاهش یابد و به یک نفر برسیم تا اصولگرایان شکست نخورند. تعدد نامزدها یعنی شکستن رأی و فرش قرمز پهن کردن در مقابل تمام رقبا.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ملاقات‌های این حزب با جامعتین و مراجع و علما گفت: در ملاقات با جامعتین و حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی و همچنین مراجع عظام تقلید در قم، تحلیل خود را ارائه داده‌ایم که صحنه را خالی از رقبا نمی‌بینیم که اصولگرایان بخواهند با هم رقابت کنند و بیش از ۹۵ درصد تحلیل ما مورد پسند علما قرار گرفت.

حبیبی با تاکید بر اینکه «فتنه مهار شده اما تمام نشده و انحراف نیز با تمام قوا و تدابیری حساب شده‌تر از مجلس نهم وارد میدان شده است»، گفت: این خوش‌ خیالی بعضی است که می‌گویند فتنه و انحراف در صحنه حضور ندارند. جریان انحرافی در هر جایی که فرصت بروز و ظهور داشته باشد، ظهور پیدا خواهند کرد. این دو جریان مثل دو لبه قیچی می‌مانند که می‌خواهند انقلاب را قیچی کنند، پس در میدان می باشند و فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه «میان فتنه و اصلاح‌طلبان مرزبندی وجود دارد» تصریح کرد: آنکه ادعای اصلاح‌طلبی دارد باید با فتنه مرزبندی داشته باشد. اصلاح‌طلب باید پایبندی به قانون اساسی، ولایت فقیه و فصل‌الخطاب بودن رهبری را اعلام کنند. اگر اینگونه باشند ایرادی ندارد که در صحنه حضور داشته باشند حتی اگر ما را قبول نداشته باشند. در سیاست نمی‌شود با حرف‌های دو پهلو در صحنه حضور داشت.

حبیبی افزود: بعضی مسئولان چرا حرف‌های دو پهلو می‌زنند و بعضی شعارهایی می‌دهند که منافقین اول انقلاب می‌دادند. هر کس در مقابل ملت و رهبری به تلویح و تصریح بایستد، بداند همان جایی خواهد رفت که مسعود رجوی رفت.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.