هزینه رفع نقص خودروهای جی ام

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 هزینه رفع نقص خودروهای جی ام

هزینه رفع نقص خودروهای جی ام

پرشین خودرو: رفع نقایص خودروهای فراخوان شده جنرال موتورز در آمریکا، سیصد میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

به گزارش ممتازنیوز، لارس هالتر خبرنگار شبکه درباره فراخوان یک میلیون و پانصد هزار دستگاه از خودروهای شرکت جنرال موتورز در آمریکا گفت خسارت ها دو جانبه بوده است. نخست اینکه، ماجرا برای شرکت جنرال موتورز بسیار گران تمام شده است. یک میلیون و پانصد هزار دستگاه خودرو فراخوان شده اند و جنرال موتورز نیز هزینه رفع نقایص این خودروها را حدود سیصد میلیون دلار برآورد کرده است.
هضم این میزان خسارت مالی نیز برای این شرکت، ساده نخواهد بود. از سوی دیگر، شهرت این شرکت خودروسازی در آمریکا نیز به شدت لطمه دیده است. زیرا همه می دانند جنرال موتورز از نقص فنی در خودروهایش و بالاخص نقص در عملکرد استارت خودرو که به مرگ دوازده نفر در سالهای اخیر منجر شد، اطلاع داشته است. بنابراین، اگر مسئولان جنرال موتورز زودتر اقدام کرده بودند، احتمال آن وجود داشت که این افراد کشته نشوند.
این نخستین بحران شرکت جنرال موتور از زمان روی کار آمدن «ماری بارا» به عنوان مدیر عامل این شرکت است.
خبرنگار دویچه وله گفت مدیر عامل جنرال موتورز ظاهراً حالت تهاجمی به خود گرفته است و به جای اینکه فقط خودروها با نقص در استارت را فراخوان کند، چند هزار خودرو دیگر را نیز به علت نقایص در بخش های دیگری مانند ایربگ و تجهیزات ایمنی فراخوان کرده است. بنابراین، او به جای انتظار برای بروز مشکلات بزرگتر، پیشاپیش به استقبال مشکلات رفته است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.