هشدار حماس به اسرائیل: بهای سنگینی خواهید پرداخت

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره تشدید تجاوزگری‌ها علیه ساکنان نوار غزه، تاکید کرد که این رژیم به خاطر جنایت‌هایش، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در کنار تمامی گروه‌های مبارز فلسطین تا آزادی کامل آن و بیرون راندن اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست به راه مبارزه و مقاومت ادامه خواهد داد.

حماس ضمن خطرناک خواندن تشدید حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه، تصریح کرد: این تجاوزگری‌ها به دستور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: اهداف دشمن صهوینیستی از این تجاوزات کاملا آشکارا است؛ این دشمن نتوانست خشم خود را از سفر موفقیت‌آمیز شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر به نوار غزه پنهان کند زیرا این سفر زمینه‌ساز شکسته شدن تحریم سیاسی اقتصادی نوار غزه شد و بازسازی این منطقه کلید خورد.

حماس در بیانیه‌اش اعلام کرده است: نتانیاهو درصدد برآمد تا با ریختن خون فلسطینیان برگه برنده‌ای برای انتخابات آتی در دست داشته باشد و شادی و خوشحالی ملت فلسطین در آستانه عید قربان را بر هم بزند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.