هشدار درباره استفاده از لوازم آرایشی

کارگردان مستند ” زیبایی در اغماء” گفت: استفاده بیش از اندازه و خارج از استاندارد لوازم آرایش توسط دختران ایرانی به خطر بزرگی تبدیل شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جهان، مینو بیگی کارگردان این فیلم مستند با اعلام این خبر در توضیح دلیل تولید این فیلم مستند به مهر، گفت: استفاده بیش از اندازه و خارج از استانداردهای معمول  از لوازم آرایش در بین دختران جوان ایرانی امروزه به راستی به یک خطر تبدیل شده است که ادامه این روند رفته رفته به یک معضل اجتماعی تبدیل خواهد شد.
 
وی در ادامه افزود: درست به دلیل همین احساس خطر بود که تصمیم به ساخت چنین مستندی با طرح موضوع کم و کیف استفاده از لوازم آرایش بین دختران جوان اقدام کردم.

این کارگردان که تا کنون ۲۵ اثر مستند در حوزه ژانر اجتماعی ساخته است در ادامه با اشاره به عنوانی که برای این فیلم مستند انتخاب کرده است گفت: استفاده بی رویه از لواز آرایشی در بین زنان و دختران ایرانی به اندازه ای است که به راحتی می توان پیش بینی کرد آینده آنان به منحنی اغما نزدیک می شود . از همین رو مناسب ترین عنوان برای این مستند” “زیبایی در اغماء” بود.

بیگی در پایان افزود: این فیلم مستند با تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با تصویربرداری علی عبدوس مقابل دوربین رفته است و به زودی مراحل تصویربرداری آن به پایان می رسد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.