هشدار محرمانه “اف‌بی‌آی” در مورد حملاتی پیچیده از سوی هکرهای ایرانی

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۷۲۹۲۲

رویترز مدعی شد؛

هشدار محرمانه “اف‌بی‌آی” در مورد حملاتی پیچیده از سوی هکرهای ایرانی

ایران این ادعا را رد کرده است

خبرگزاری ایمنا: رویترز در خبری مدعی شد نسخه‌ای از هشدار محرمانه اف‌بی‌آی را دیده که در آن پلیس فدرال آمریکا، به موسسات تجاری آن کشور در مورد حملاتی پیچیده از سوی هکرهایی از ایران هشدار داده است.

یکشنبه ۲۳ آذر – ۱۰:۱۷

به گزارش ممتاز به نقل از ایمنا، خبرگزاری رویترز مدعی است نسخه‌ای از هشدار محرمانه اف‌بی‌آی را دیده است.
رویترز در این ارتباط می گوید: پلیس فدرال آمریکا در هشداری که منتشر کرده از موسسات و شرکت‌های تجاری خواسته است، چنانچه احساس کردند هدف حملات قرار گرفته‌اند با اف‌بی‌آی تماس بگیرند. مدارک فنی اف‌بی‌آی نشان از آن دارند که حملات هکرها به طور مشخص از دو آدرس آی‌پی، داخل ایران انجام می‌شود.
کارشناسان یک شرکت آمریکایی ارایه‌کننده خدمات امنیت سایبری به رویترز گفته‌اند که هشدار اف‌بی‌آی درباره عملیات “ساطور” است که آنها هفته پیش درباره‌اش هشدار داده بودند.
هفته پیش در ممتاز نیوز به آن گزارش شرکت سایلنس، دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد آن ادعاها را رد کرد و هدف از انتشار آن را تخریب چهره ایران برای اختلال در مذاکرات هسته‌ای خواند.
حمید بابایی، سخنگوی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل، گفته‌های سایلنس را رد کرده و گفته چنین چیزی بی‌مبنا است. بابایی در عین حال افزوده است که این اتهام‌ها برای ایجاد بحران و چالش در روند مذاکرات هسته‌ای زده شده است.
وزارت دفاع و سازمان امنیت ملی ایالات متحده هنوز به این گزارش جدید و آنچه هشدار اف‌بی‌آی بیان شده، ممتاز نیوزی نشان نداده‌اند.


خبرگزاری ایمنا –
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.