هشدار مورینیو به خوان ماتا/ یا خودت را با تیم وفق بده، یا روی نیمکت بنشین

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – سرمربی تیم فوتبال چلسی به ستاره این تیم اخطار داد در صورت تغییر ندادن شیوه بازی خود‏‌، روی نیمکت ذخیره‌ها باقی می‌ماند.

به گزارش ممتاز؛ مرد شماره یک آبی‌پوشان لندنی در دو سال اخیر، تنها موفق به انجام سه بازی زیر نظر خوزه مورینیو شده است. آقای خاص که پیش از این شایعه اختلاف با ماتا را رد کرده بود، اکنون از علاقه خود به سبک بازی اسکار برزیلی پرده برداشته است. مورینیو به بازیساز اسپانیایی اخطار داد برای بدست آوردن جایگاه در تیم اصلی، باید خود را با شیوه مورد علاقه آقای خاص وفق دهد.

او در این مورد گفت: «مسائلی است که نمی‌توانم راجع به آن صحبت کنم اما، او مقابل اورتون از ابتدا بازی کرد و می‌توانید عملکرد او را آنالیز کنید. او همچنین مقابل بازل به میدان رفت، البته نه مثل دمبابا و جان اوبی میکل که برای تغییر نتیجه وارد زمین شدند بلکه، در زمان شکست ۱-۰ مورد استفاده قرار گرفت و وظایف مشخصی داشت.»

سرمربی چلسی ادامه داد: «یک موضوع بازی کنار رامیرس و اسکار در جناحین است. ماتا به عنوان یک شماره ۱۰ و مهاجم دوم باید پاس‌ها و پاس‌ گل‌های هوشمندانه‌ای را ارسال کند. او در این کار فوق العاده است زیرا، استعداد بی‌نظیری دارد. اما موضوع دیگر تطبیق یافتن با شیوه‌ای که ما می‌خواهیم است. در حال حاضر، اسکار شماره ۱۰ من است و اگر کسی بگوید او بهترین بازیکن حال حاضر چلسی نیست، مجبور می‌شوم که مخالفت کنم.»

مورینیو در پایان گفت: «از دو بازیکن دیگر می‌خواهم تا در جناحین خود را وفق دهند و وظایفی که پیش‌تر مجبور به انجام آن نبوده‌اند را بیاموزند. این مشکلی لذت بخش است. هیچ‌گاه مثل الان با جدیت کار را دنبال نمی‌کردم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.