هشدار پلیس: لطفا بلوتوث خاموش

۱۸اردیبهشت،

عباس‌زاده گفت: از پذیرش فایل‌های ارسالی از طریق بلوتوث از اشخاص ناشناس جدا اجتناب شود زیرا امکان دارد فایل‌های حاوی ویروس بوده و تلفن همراه شما را آلوده و اطلاعات شخصی شما را به طور ناشناس به اشخاص دیگر ارسال کند.به هیچ وقت در مکان‌های شلوغ، بلوتوث‌های ارسالی به طور دسته جمعی را قبول نکرده و بلوتوث همراه خود را به غیر از مواقع ضروری و برای مدت طولانی روشن نکنید.

ممتازنیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از مردم خواست به پیامک‌های ناشناس جواب نداده و مواظب بلوتوث گوشی‌های همراه خود باشند.

به گزارش فارس، صابر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ماه‌های اخیر اشخاص کلاهبردار با ارسال پیامک با مضمون شما برنده شده‌اید از مردم شماره حساب و رمز کارت را درخواست می‌کنند که از این طریق اقدام به کلاهبرداری می‌کنند که لازم است مردم باید مواظب این پیامک‌ها باشند.

وی اضافه کرد: به هیچ وجه بلوتوث خود را برای همیشه فعال نگه ندارید.

عباس‌زاده ادامه داد: از پذیرش فایل‌های ارسالی از طریق بلوتوث از اشخاص ناشناس جدا اجتناب شود زیرا امکان دارد فایل‌های حاوی ویروس بوده و تلفن همراه شما را آلوده و اطلاعات شخصی شما را به طور ناشناس به اشخاص دیگر ارسال کند.

عباس‌زاده تصریح کرد: به هیچ وقت در مکان‌های شلوغ، بلوتوث‌های ارسالی به طور دسته جمعی را قبول نکرده و بلوتوث همراه خود را به غیر از مواقع ضروری و برای مدت طولانی روشن نکنید.

وی خاطرنشان کرد: به خاطر داشته باشیم اطلاعات شخصی و خصوصی ما از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار بوده و در صورت قرار گرفتن آنها در اختیار اشخاص دیگر سبب بروز خطرات جبران ناپذیر و انتشار یافتن آن در جامعه اطلاعاتی پهناور اینترنت خواهد شد.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.