هفتمین مدل مینی معرفی شد

هفتمین مدل مینی معرفی شد

Bookmark and Share

مینی جزییات و تصاویری از جدیدترین مدل خود به نام پیس‌من را پیش از رونمایی این خودرو در نمایشگاه پاریس منتشر کرد. پیس‌من هفتمین مدل مینی است که با هدف ارائه رقیبی ارزانتر برای بیابانی‌های شهری لوکس نظیر رنج‌روور ایووک ساخته شده است.

پیس‌من بر اساس مدل کانتری‌من ساخته شده است اما با دو در کمتر ظاهری اسپرت‌تر دارد و برخلاف همه مدل‌های مینی، چراغ‌ عقبش پهن و به صورت افقی قرار داده شده است. 

جلوی ماشین شبیه به کانتری من است است اما سقف کمی پایین‌تر آمده، گلگیرهای عقب عضلانی‌تر شده و برای اولین بار نام ماشین بر  در پشت با حروفی از هم جدا نوشته شده است.

هفتمین مدل مینی معرفی شد

مینی اعلام کرده است که این ماشین را برای کسانی ساخته که توجه بیشتری به طراحی دارند. خودرو برای چهار نفر جا دارد و دو صندلی عقب به صورت جداگانه قرار داده شده و کنسول وسط آن‌ها را از هم جدا می‌کند. مینی این کنسول را «ریل مرکزی» نامیده است و سرنشینان می‌توانند برخی وسایل خود، از جمله عینک و تلفن همراهشان را روی آن قرار دهند.  

جای بار ماشین از ۳۵۰ لیتر در مدل کانتری‌من به ۳۳۰ لیتر کاهش یافته است. اما هنوز جای کافی برای قراردادن چمدان یا دوچرخه تاشو وجود دارد و می‌توان با خواباندن صندلی‌ها جای بار را به ۱۰۸۰ لیتر افزایش داد. 

هفتمین مدل مینی معرفی شد

صندلی‌های اسپرت برای سرنشینان جلو و سیستم تهویه مطبوع به صورت استاندارد روی خودرو نصب می‌شود اما فهرستی بلندی از امکانات سفارشی برای این خودرو وجود دارد. 

چهار موتور برای خودرو در نظر گرفته شده است. موتورهای بنزینی برای مدل‌های کوپر و کوپر اس و موتورهای دیزل برای کوپر دی و کوپر اس دی قدرتی بین ۱۱۲ تا ۱۸۴ اسب بخار دارند. همه این موتورها به طور استاندارد به یک جعبه دنده شش سرعته دستی وصل می‌شود و می‌توان جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک را برای آن‌ها سفارش داد. 

اولین مدل‌های پیس‌من از بهار آینده به فروش می‌رسد و مینی اعلام کرده که کمی بعد‌تر مدل تقویت شده جان کوپر ورکز را هم از این مدل خواهد ساخت. 

برچسب ها : نمایشگاه پاریس ۲۰۱۲ | مینی | پیس‌من | تاریخ : ۲۰۱۲/۰۹/۱۶
  • استفاده از مطالب و تصاویر این سایت تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.