هفته‌ سی و دوم لیگ برتر فوتبال/ چشم نصف جهان به پرچم سرخ

۲۰فروردین۱۳،

دیدارهای هفته‌ سی و دوم لیگ برتر فوتبال برای اصفهانی‌ها بسیار اهمیت دارد، چون در این هفته‌ سبزپوشان ذوب آهن برای بقا در لیگ برتر باید از سد پرسپولیس بگذرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته‌ سی و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ جمعه ۲۳ فروردین آغاز می‌شود و دیدارهای حساسی در اصفهان و تهران برگزار می‌شود. شاید حساس‌ترین دیدار این روز ، مصاف ذوب آهن با پرسپولیس باشد.

* ذوب آهن – پرسپولیس

سرخپوشان سند تبانی ذوب آهن را امضا می‌کنید؟ ذوب آهن اصفهان که در سال‌های اخیر همواره جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر بود و حتی تا پای قهرمانی آسیا هم رفته بود، امسال روزگار خوشی نداشت و نتایج بد این تیم به صورت پیاپی کار را به جایی رساندند که اینک، تیم محبوب نصف جهان برای بقا در لیگ برتر چشم به سه دیدار پایانی اش داشته باشد. این تیم در حساس‌ترین بازی خود در روزهای پایان فصل به مصاف پرسپولیس می‌رود.

دیدار رفت دو تیم در شرایطی رقم خورد که پرسپولیس روزگار چندان خوشی نداشت و مانوئل ژوزه ، روزهای پایانی حضورش را در نیمکت پرسپولیس سپری می‌کرد . آن بازی در ورزشگاه آزادی با گل ثانیه‌های پایانی انصاری فرد با نتیجه‌ سه بر دو به سود سرخ پوشان خاتمه یافت تا اینک، ذوب آهنی‌ها علاوه بر اندیشه بقا در لیگ برتر به فکر نبرد انتقامی باشند.

در سوی دیگر پرسپولیس حضور دارد که به فینال جام حذفی کشور راه یافته و رقیب دیگر تیم اصفهانی شده است. هر چند سرمربی جوان سرخ جامگان تاکید کرده است که تیمش سه بازی آخر فصل لیگ برتر را جدی می‌گیرد تا شاید به رتبه پنجم جدول صعود کند، با این حال به نظر نمی‌رسد که جدیت پرسپولیسی‌ها در سه بازی پایانی چندان هم قابل توجه باشد.

* نفت تهران – راه‌آهن

هدف: حفظ جایگاه پنجم

شاگردان منصور ابراهیم زاده این فصل را بسیار خوب آغاز کردند و تا این جای کار هم به خوبی پیش آمدند و در موفقیت‌هایشان ثبات داشتند. هدف اصلی نفت تهران – آن طور کده مدیران و کادر فنی این تیم گفته اند – کسب جایگاه اول تا سوم و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود. هدفی که امسال در صورت رسیدن نفت به رده چهارم هم امکان تحقق دارد. با این حال رسیدن نفت به رده چهارم کار چندان آسانی نیست ، چون فولاد با هدایت حسین فرکی بسیار سخت کوشانه برای حفظ جایگاهش تلاش می‌کند.

در سایر دیدارهای جمعه، فجرسپاسی به دیدار مس می‌رود، نفت آبادان سقوط کرده از داماش پذیرایی می کند، صبا میزبان سایپاست و ملوان در خانه به دیدار پیکان می‌رود.

جمعه همچنین یک دیدار باقی مانده از هفته‌ سی و یکم بین تیم‌های استقلال و گهر دورود برگزار می‌شود.

سایر دیدارهای هفته‌ سی و دوم ، دوشنبه ۲۶ فروردین ماه انجام می‌شوند.

** برنامه کامل دیدارهای هفته‌ سی و دوم لیگ برتر

جمعه ۲۳ فروردین

* فجر سپاسی – مس ، ورزشگاه حافظیه شیراز، ساعت ۱۷

* ذوب آهن – پرسپولیس، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان، ساعت ۱۷

* نفت آبادان – داماش، ورزشگاه تختی آبادان، ساعت ۱۷

* صبا – سایپا، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم، ساعت ۱۷:۳۰

* ملوان – پیکان، ورزشگاه تختی انزلی، ساعت ۱۷:۳۰

* نفت تهران – راه‌آهن ، ورزشگاه دستگردی تهران، ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۲۶ فروردین

* گهر – آلومینیوم، ورزشگاه تختی دورود ساعت ۱۷

* تراکتورسازی – فولاد، ورزشگاه یادگار امام (ره) ، ساعت ۱۹

* استقلال – سپاهان ، ورزشگاه آزادی تهران، ساعت ۱۹

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.