هفته بعد آغاز فازسوم مرکز مبادلات ارزی

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

بینا- سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور گفت:فاز سوم مرکز از هفته آینده آغاز خواهد شد به این شکل که همه مشتریان ارزی بانکها به شعب ارزی هدایت شده و تقاضاها و درخواست‌هایشان توسط ادارات مرکزی‌شان تجمیع و به نمایندگانشان در مرکز مبادلات ارزی کشور به صورت الکترونیکی یا سایر ابزارها ارسال می‌شود.
به گزارش تفسیری بیناف صمد کریمی ، با بیان اینکه با توجه به روش کاری که تقریبا حدود یک ماه در مرکز مبادلات ارزی کشور نهادینه شده اشکالات کار را خوشبختانه رفع نمودیم به ایسنا گفت: در هفته آتی نمایندگان بانکها به جای مشتریان نسبت به اخذ کد تخصیص ارز از بانک مرکزی اقدام می‌کنند و همه نمایندگان بانکها که در مرکز حضور دارند با شیوه کار در مرکز مبادلات ارزی کشور آشنا شدند.
وی ادامه داد: ضمن اینکه نمایندگان بانکها در تعامل با واحدهای ذی‌ربط و شعب خودشان آموزش‌های لازم را می‌توانند به همکاران خودشان ارائه دهند.
کریمی اظهار نمود: می‌توان گفت در یک ماه اول فعالیت مرکز، این نهادینه شدن اتفاق افتاده و آموزشهای لازم را ارائه دادیم و فاز بعدی کار که اخذ ریال از مشتری و خرید ارز از بانک مرکزی و در نهایت انتقال آن به بانک کارگزار خارجی است به راحتی اتفاق خواهد افتاد.
سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور گفت: این می‌تواند فواید بسیاری برای مشتریان بانک‌ها و خود بانک‌ها و بانک مرکزی داشته باشد و ما می‌توانیم در مرکز مبادلات در تعامل و همکاری خدمت رسانی بهتری برای هموطنان عزیز انجام دهیم.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.