هفته هفتم، هفته شگفتی ها

۲۸ آبان ،

شکست تیم های پیشگامان کویر و کاله مازندران در هفته هفتم لیگ برتر والیبال جذابیت این لیگ برتر را دو چندان کرد و شگفتی های آن را رقم زد.

به گزارش تفسیری گروه ورزشممتازنیوز، هفته هفتم لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه ۲۸ آبان ماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای ارومیه، کرج، گنبد، کاشان، تهران و آمل برگزار شد که چهار مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ و دو بازی سه بر صفر شد.
در یکی از بازی های هفته هفتم، عجیب ترین نتیجه رقم خود و کاله قهرمانی دوره قبل این رقابت ها که در مکان دوم جدول رقابت های امسال قرار دارد، در خانه خود سه بر صفر مغلوب میزان خراسان شد.
کاله همچنان با ۱۵ امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد اما میزان خراسان یک پله صعود در جدول را تجربه کرد و با ۱۴ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت.
همچنین در کاشان باریج اسانس که در شش دیدار قبل خود تنها یک پیروزی داشت، در برابر پیشگامان شگفتی ساز شد و موفق به شکست صدرنشین لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر دو شد. اما پیشگامان با کسب یک امتیاز این بازی و ۱۸ امتیاز خود همچنان در صدر ماند و باریج اسانس پنج امتیازه شد و یک پله صعود کرد و در جایگاه دهم قرار گرفت.

تیم والیبال ساپپا نایب قهرمان شش دوره لیگ برتر والیبال در هفته هفتم در کرج میزبان شهرداری تبریز بود. سایپا به رغم امتیاز میزبانی به سختی و سه بر دو نماینده تبریز را شکست داد. اما همین پیروزی و کسب دو امتیاز سبب صعود یک پله ای این تیم درجدول لیگ برتر شد و با ۱۱ امتیاز در جایگاه ششم ایستاد.

در ارومیه تیم والیبال شهرداری این شهر سه بر دو مغلوب پیکان شد تا پیکانی ها با ۱۳ امتیاز در رده پنجم بایستند و نماینده ارومیه که لیبروی خود را به سبب محرومیت در اختیار ندارد با ۱۱ امتیاز پایین تر از سایپا قرار گیرد.

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد که در قعر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد در هفته هفتم این رقابت ها و در سالن المپیک گنبد یک شکست دیگر را تجربه کرد و سه بر صفر مغلوب متین ورامین شد.
متین با کسب این پیروزی ۱۵ امتیازه شد و با کاله از نظر امتیاز برابر شد اما به سبب تفاوت معدل پوئن در رتبه سوم ایستاد تا زنگ خطری برای کاله قهرمان دوره پیش این رقابت ها باشد.
در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر والیبال که از نظر وقتی از همه زودتر آغاز شد، نوین کشاورز در خانه والیبال تهران سه بر دو مغلوب نماینده بندرعباس در لیگ برتر والیبال شد. جایگاه نهمی المهدی در جدول مسابقات تغییری نکرد اما نوین کشاورز به پله سقوط را شاهد شد و در رتبه یازدهم جدول قرار گرفت.

نتایج کامل مسابقات هفته هفتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
شهرداری ارومیه ۲– پیکان تهران ۳: (۲۵- ۲۳، ۲۳- ۲۵، ۲۵- ۲۱، ۲۰- ۲۵ و ۱۴- ۱۶)
سایپا البرز ۳– شهرداری تبریز ۲: (۲۰- ۲۵، ۲۹- ۲۷، ۲۳- ۲۵، ۲۵- ۲۳ و ۱۵- ۱۳)
جواهری گنبد صفر – متین ورامین ۳: ( ۲۳- ۲۵، ۲۶- ۲۸ و ۲۱- ۲۵)
باریج اسانس ۳– پیشگامان کویر یزد ۲: (۱۷- ۲۵، ۲۱- ۲۵، ۲۷- ۲۵، ۲۵- ۲۳ و ۱۵- ۱۳)
نوین کشاورز ۲ – آلومینیوم المهدی ۳: (۲۵- ۱۸، ۲۵- ۱۵، ۲۰- ۲۵، ۱۸- ۲۵ و ۱۶- ۱۸)
کاله مازندران صفر – میزان خراسان ۳: (۱۶- ۲۵، ۲۲- ۲۵ و ۲۷- ۲۹)

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته هفتم به قرار زیر است:
۱- پیشگامان کویر یزد ۱۸ امتیاز
۲- کاله مازندران ۱۵ امتیاز
۳- متین ورامین ۱۵ امتیاز
۴- میزان خراسان ۱۴ امتیاز
۵- پیکان تهران ۱۳ امتیاز
۶- سایپای البرز ۱۱ امتیاز
۷- شهرداری ارومیه ۱۱ امتیاز
۸- شهرداری تبریز ۹ امتیاز
۹- آلومینیوم المهدی ۷ امتیاز
۱۰- باریج اسانس ۵ امتیاز
۱۱- نوین کشاورز ۵ امتیاز
۱۲- بازرگانی جواهری یک امتیاز/آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.