هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال؛ نام کشاورز در کتاب رکورد های گینس

۹ م دیماه ،

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال؛ نام کشاورز در کتاب رکورد های گینس

اخبار فوتبال ایران : لیگ برتر فوتسال : تیم فوتسال گیتی‌پسند در آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر برابر فرش‌آرا شکست خورد.

  به گزارش فوتبال آنلاین  در آخرین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال دو تیم فرش‌آرا و گیتی‌پسند به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی ۲ بر یک مشهدی‌ها خاتمه یافت. در نیمه اول این دیدار دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

احمد اسماعیل‌پور برای گیتی‌پسند و قدرت بهادری برای فرش‌آرا گلزنی کردند. در نیمه دوم شاگردان حمید بی‌غم توسط امیر رئیسی به گل دوم خود رسیدند تا اولین شکست شاگردان علی افضل را در لیگ امسال رقم بزنند.

در لحظات پایانی این دیدار افضل تیمش را ۵ نفره کرد تا بتواند یک گل را جبران کند. بازیکنان فرش‌آرا در فاصله ۲ دقیقه به پایان بازی توپ را از بازیکنان گیتی‌پسند گرفتند و در حالی که دروازه‌بان گیتی‌پسند در حال خارج شدن از زمین بود محمد کشاورز وارد زمین شد و جلوی ورود توپ به دروازه را گرفت. همین امر سبب شد تا داور مسابقه به محمد کشاورز کارت قرمز نشان دهد. کاپیتان گیتی‌پسند در این صحنه دچار مصدومیت نیز شد. او در این دیدار به میدان نرفته بود و در حضور یک ثانیه‌ای خود هم از زمین بازی اخراج و هم مصدوم شد.

فرش‌آرا با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و گیتی‌پسند نیز با ۳۱ امتیاز در همان رده دوم باقی ماند.

نتایج کامل هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال:

ارژن شیراز ۳ – شهرداری ساوه ۴

هلال‌احمر ۶ – شرکت حفاری ۴

شهید منصوری ۵ – دبیری تبریز ۲

راه ساری ۲ – صبای قم ۶

شهرداری تبریز ۴ – میثاق تهران ۶

فرش‌آرا ۲ – گیتی‌پسند یک


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.