هفت توصیه برای بدست آوردن دل همسر

دل همسر

زندگی را باید مثل رود، زنده و جاری ببینی تا واقعا زنده و جاری باشد و همه اهل خانواده از زیستن در کنار یکدیگر در زیر یک سقف خرسند و راضی باشند… اما مهارت هایی هم برای رسیدن به این هدف لازم است….

 شریک زندگی شما هرگز از عبارت « دوستت دارم» خسته نمی شود… هرگز این جمله به نظر هم-سر شما تکراری و ملال آور نمی شود… جادویی ترین است این کلمات: دوستت دارم!

زنان دوست دارند اطمینان یابند که عشق شوهرشان همچنان زنده و جاری است. برای این که به او نشان بدهید همچنان دوستش دارید، راه های زیادی وجود دارد، بعضی از این روش ها بدین قرار است:

۱- زنگ بزن، بگو، مثلا دقیقه ۱۰ از ساعت ۸ صبح امروز، موقع خوردن صبحانه به یادت بودم… فایده اش: در هر لحظه و هر کار به یاد توام و مشتاقم این را به خودت هم بگویم.

۲-  در اوقاتی که معمولا به نظر می رسد گرفتارید و فکرتان به شدت مشغول است، زنگ بزن و سرخوشانه شعری بخوان … تا بداند صورتش در خیالت نفش بسته!

۳- بله، درسته … آره، همین طوره… مدتی بعد، حرف جالب او را یاد آوری کن و درستی اش را نشان بده.

۴- احوال دوستان و بستگانش را با دقت و جزییات بپرس.

۵- نظرش را درباره مسایل مختلف بپرس؛ هم درباره کارهای خودت و هم برای درک و فهم امور جاری در جامعه یا جهان. مثلا بگو نظرت راجع به عاقبت ازدواج زهرا و سیاوش چیست… یا نتیجه مذاکرات ژنو چه می شود…

۶- در سه چیز همیشه به او انرژی مثبت بده و از کارش تعریف کن: اول، آشپزی؛ دوم، سلیقه اش در انتخاب لباس و کفش و …؛ سوم، تداوم جذابیت و آراستگی.

۷- گاه-گاهی برای او هدیه بخر؛ حتی اگر تکرای یا ارزان قیمت باشد.

زندگی را باید مثل رود، زنده و جاری ببینی تا واقعا زنده و جاری باشد و همه اهل خانواده از زیستن در کنار یکدیگر در زیر یک سقف خرسند و راضی باشند..

گردآوری : مجله ابرتازه ها

منبع : روزگار نو – هفت توصیه برای بدست آوردن دل همسر

مطالب مرتبط :

  • عوامل تاثیر گذار بر روابط جنسی
  • راه های داشتن یک همسر تمام عیار
  • مرد ها باید این ۱۰ دروغ زنها را بدانند
  • همسر شما خیانت نمی‌کند اگر شما …
  • اطلاعات جامع در مورد شب زفاف
  • ۵ معجزه گر در رابطه زناشویی تان
  • هشت عادت زوج های خوشبخت
  • چراغ‌های قرمز در روابط با همسر

The post هفت توصیه برای بدست آوردن دل همسر appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.