همایش بزرگ دوچرخه‎سواری در رکاب خورشید – اخبار اجتماعی

به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مشهد برگزار می‌شود ؛

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‎سواری در رکاب خورشید به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالقاسم باروح  با اعلام این خبر عنوان کرد: هیات دوچرخه‌سواری استان به مناسبت هفته ناجا، تصمیم به برگزاری همایش دوچرخه‌سواری عمومی گرفت که خوشبختانه با استقبال نیروی انتظامی این بستر فراهم شد تا این همایش ویژه آقایان ۱۵ تا ۶۵ سال ۸ صبح روز ۱۴ مهر ماه از میدان شهدا تا میدان جانباز برگزار شود.
وی تصریح کرد: بر اساس شعار و شعوری که در جامعه حاکم است مملکتی که بخواهد در عرصه‌های مختلف رشد کند، نیازمند مردان و زنان سالم است که این مهم در بستر ورزش محقق خواهد شد.
رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی افزود: یکی از ورزش‌های شاد و مفرح و قابل نیاز جامعه رشته دوچرخه‌سواری است که ماحصل آن داشتن جامعه‌ای پاک و عاری از آلودگی و همچنین کاستن مشکلات ترافیکی شهروندان خواهد بود و ترویج این رشته به عنوان یک فرهنگ در جامعه ضروری به نظر می‌رسد. وی در ادامه گفت: با توجه به حجم رفت و آمد مسافران و ساکنین مشهد و مشکلات ترافیکی امیدوارم به سمتی پیش رویم تا حداقل مردم مشهد برای ترددهای خود از دوچرخه‌ استفاده کنند.
سرهنگ باروح عنوان کرد: طی جلساتی که با سرهنگ خرسند، معاون تربیت و آموزش فرماندهی استان خراسان رضوی برگزار کردیم، تصمیم به برگزاری این همایش گرفته شد که از هیات همگانی نیز به دلیل ضرورت همگانی شدن این رشته دعوت به همکاری کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی هیات بر آن است که بیش از ۳۰۰۰ نفر در این همایش شرکت کنند، هر چند که با تمهیدات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی حضور بیش از این تعداد هم برای ما مشکل‌ساز نخواهد بود؛ در پایان همایش نیز در میدان جانباز برنامه‌هایی برای افراد شرکت کننده تدارک دیده شده و در نهایت تعداد ۸۰ دوچرخه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.