همدانی: صادقی بچگی کرد/ مجیدی خداحافظی هم کند به عنوان مربی بر می‌گردد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ستار همدانی

 

خانه ورزش: دربارهٔ این مسئله که آیا حذف استقلال سبب بی‌انگیزه شدن بازیکنان این تیم در بازی‌های لیگ برتر نشده است، اظهار داشت: حتما این مسئله تاثیر داشته و دارد ولی سعی می‌کنیم طراحی تمرینات به شکلی باشد که بازیکنان به لحاظ روحی و روانی به شرایط قبل بازگردند.

وی با اشاره به حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ما نتایج بدی در آسیا نگرفتیم و قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر آسیا افتخار بود. اعتقاد داریم می‌توانستیم فینالیست آسیا شویم ولی چون نمی‌خواهیم به قبل بازگردیم از دلایل عدم صعود استقلال به فینال آسیا صحبت نکنیم، بهتر است.

مربی استقلال در خصوص شایعه خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال در پایان نیم فصل عنوان کرد: از این موضوع خبری ندارم چون تاکنون خود او چیزی در این رابطه به ما نگفته است. مجیدی یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال است و تلاش بسیاری برای تیمش می‌کند.

همدانی خاطرنشان کرد: هر فوتبالیستی روزی از این ورزش خداحافظی می‌کند. اگر مجیدی خواست با استقلال ادامه دهد در خدمتش هستیم ولی اگر ادامه نداد قطعا در عرصه مربیگری به دنیای فوتبال برمی‌‌گردد.

وی در مورد مسئله شانسی بودن صعود تیم ملی به جام جهانی و اظهارات امیر حسین صادقی گفت: دربارهٔ این موضوع بعضی از دوستان شیطنت کردند. در حالی که نتایج استقلال در آسیا مطلوب بوده بعضی ها با حذف تیم در لیگ قهرمانان پیش خود گفتند حالا وقتش است کاری کنیم که این تیم وارد حاشیه شود.

مربی استقلال اضافه کرد: بعضی از دوستان هم به جای اینکه به تیم ملی در آستانه بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا کمک کنند، این مسائل را مطرح می‌کنند. صادقی بچگی کرد و متاسفانه ناخودآگاه این مسئله را عنوان کرد. مطمئن باشید تیر دوستان به سنگ می‌خورد چون امیر قلعه‌نویی حواسش جمع است و اجازه ورود حاشیه را نمی‌دهد.

 

تسنیم

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.