همراه اول اجازه استفاده همزمان از اینترنت و تماس را نمی‌دهد!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

برخی کاربران اپراتور اول ارتباطی از این مساله که هنگام استفاده از اینترنت تماس‌ها و پیامک‌های آنها به دستشان نمی‌رسد، گلایه دارند.
 
 
مدتی است بعضی کاربران همراه اول می‌گویند هنگام استفاده از اینترنت تلفن همراه خود، تماس‌های ورودی را دریافت نمی‌کنند و پس از پایان کار با اینترنت در قالب پیامک‌هایی که از سوی اپراتور برای آنها ارسال می‌شود متوجه می‌شوند اشخاص موفق به تماس با آنها نشده‌اند و خط آنها خارج از دسترس بوده است.
 
هم‌چنین بنابر اظهارات این کاربران در نقاط مختلف تهران کاربران همراه اول به هنگام اتصال به شبه GPRS پیامک نیز دریافت نمی‌کنند و پیامک‌هایی که در آن ساعت به آنها ارسال شده با وقفه به دستشان می‌رسد.
 
در این زمینه مدیرعامل همراه اول در گفت‌وگویی با ایسنا به ذکر دلایل این امر پرداخته و چرایی این مشکل را عنوان کرد.
 
وحید صدوقی با تاکید بر این‌که مساله‌ی اختلال به شمار نمی‌رود، اظهار کرد: یک دیدگاه و یک روش این است که فرد در زمانی که از اینترنت استفاده می‌کند مانعی بر سر راه خود نداشته باشد و زنگ خوردن یا دریافت پیامک سبب مزاحمت برای او نشود که به همین سبب می‌توان در هنگام استفاده از اینترنت دریافت تماس و پیامک را متوقف کرد تا پس از پایان استفاده از GPRS تماس‌های از دست رفته از طریق پیامک به او اطلاع داده شود.
 
وی ادامه داد: راهکار دیگر هم آن است که در زمان دریافت تماس یا پیامک دیتای فرد قطع شود تا فرد به صورت همزمان با استفاده از دیتا پیامک و تماس‌های خود را نیز دریافت کند. اکنون ما در حال اصلاح سیستم هستیم تا مشترک بتواند همزمان با سرویس دیتا مکالمات خود را نیز دریافت کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.