همراه اول حامی جشنواره قرآنی ایمان شد

همراه اول به‌عنوان حامی جشنواره قرآنی ایمان اقدام به برگزاری مسابقه پیامکی حفظ و قرائت قرآن کریم کرده است.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این مسابقه به منظور گسترش و ترویج فرهنگ تلاوت و حفظ قرآن کریم به‌عنوان یک هدف اجتماعی و همچنین بهره‌گیری سودمند از ظرفیت‏های نوینی همچون تلفن همراه و رایانه برای غنی‏‌سازی فضای مجازی برگزار خواهد شد.
شرط شرکت در این مسابقه‏ دسترسی به لوح فشرده سروش ایمان ۲ و داشتن سیم‏‌کارت همراه اول است و می‌توان آن را از روی سایت اینترنتی این اپراتور به نشانی www.MCI.ir دانلود کرد.
مشترکان همراه اول می‌توانند برای شرکت در جشنواره‏های قرآنی و بهره‌‏مندی از جوایز ارزنده آن، پس از اجرای این نرم‌افزار، از گزینه فهرست در سمت راست بالای صفحه، بخش جشنواره را انتخاب کرده و در آزمون حفظ یا قرائت شرکت کنند.
چنانچه در آزمونِ سوره انتخابی موفق به کسب حداقل امتیاز لازم (۵۰ امتیاز) شوند، با مشاهده پیام تبریک، نرم‌‏افزار شماره تلفن همراه اول (با پیش‏شماره ۰۹۱) را درخواست می‌کند. سپس نرم‌ افزار کد ۱۰ رقمی را که شامل امتیاز کسب شده نیز هست، ارایه خواهد کرد.
شرکت‌کنندگان باید کد دریافتی را با تلفن همراه اول خود به شماره ۷۰۷۷ پیامک بزنند و هر شرکت‌کننده می‌تواند هر چند بار که بخواهد آزمون‌ها را انجام دهد و برای شرکت در مسابقات، امتیاز کسب کند.
در صورت نیاز به راهنمایی برای نصب، راه‌اندازی، استفاده از نرم‌افزار یا شرکت در آزمون‏ها می‏توان به راهنمای الکترونیک موجود بر روی لوح فشرده مراجعه کرد یا با شماره تلفن پشتیبانی ۲۷۶۷۱-۰۲۱ تماس گرفت.
تمامی افرادی که لوح فشرده سروش ایمان ۲ را دریافت یا نرم‏افزار هدیه همراه اول را دانلود کرده و سیم‌‏کارت همراه اول داشته باشند، می‏توانند تا ۳۱ شهریور ماه سال در جشنواره شرکت کنند.
شرکت همزمان در هر دو رشته قرائت و حفظ قرآن کریم برای تمامی شرکت‏ کنندگان آزاد است و در جشنواره باید تمامی کدهای ۱۰ رقمی دریافتی توسط رایانه را تا ۳۱ شهریور تنها از طریق سیم‌کارت‌های اول از طریق پیامک به سامانه ۷۰۷۷ ارسال کنند.
به ۳ نفر برتر مجموع امتیاز حفظ، قرائت یا هر دو کمک‏ هزینه شرکت در محافل قرآنی بین ‏المللی و لوح تقدیر جشنواره اهدا خواهد شد بطوریکه نفر اول ۱۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و نفر سوم ۵۰ میلیون ریال دریافت خواهد کرد.
به ۵ نفر اول رشته حفظ و ۵ نفر اول رشته قرائت نیز هر کدام یک دستگاه رایانه ۱۰ اینچی و لوح تقدیر جشنواره اهدا خواهد شد.
شرکت‌‌کنندگان در جشنواره قرآنی ایمان، می‌توانند برای آگاهی از اسامی برندگان به سایت همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند یا با مرکز اطلاع‌‏رسانی از طریق تلفن همراه با شماره ۹۹۹۰ و از طریق تلفن ثابت با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تماس بگیرند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.