همراه اول: فعلا تصمیمی برای تغییر تعرفه‌ SMSانبوه نگرفته‌ایم/نسیم تصویر ابلاغیه همراه اول به CPها مبنی بر افزایش ۲برابری تعرفه را منتشر کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نسیم با انتشار یافتن تصاویر نامه ای از همراه اول به شرکتهای تامین کننده محتوا نوشت: همراه اول در نامه‌ای مکتوب که به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی ارسال کرده، از افزایش دو برابری تعرفه‌های خود خبر داده است.

به نوشته نسیم این در حالیست که وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات بر عدم افزایش تعرفه خدمات تلفن همراه تاکید کرده‌اند.

mcicpimage003.png

mcicoimage004.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فعلا تصمیمی برای تغییر تعرفه‌ پیامک‌های انبوه نگرفته‌ایم
از سوی دیگر تسنیم در خبری نوشت: مدیر کل ارتباطات همراه اول گفت: همراه اول فعلا تصمیمی برای تغییر تعرفه‌های پیامک‌های انبوه ندارد و نامه‌ای که در بعضی رسانه‌ها به آن استناد شد، مکاتبه‌ای داخلی با پیمانکاران خدمات پیامک انبوه بوده است.
 
وی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه فعلا تصمیمی برای تغییر تعرفه‌های پیامک‌های انبوه نداریم، اظهار کرد: نامه‌ای که در بعضی رسانه‌ها به آن استناد شد، مکاتبه‌ای داخلی بین همراه اول و پیمانکاران CP (خدمات پیامک انبوه) طرف قراردادش بوده که در راستای تعاملات و مذاکرات فیمابین صورت گرفته است.
 
مدیر کل ارتباطات همراه اول ادامه داد: بدیهی است که برای هر نوع تغییر تعرفه‌، همراه اول ابتدا اقدامات قانونی و مشورتی خود را انجام می‌دهد و قبل از اجرا به صورت رسمی اطلاع‌رسانی می‌کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.