همراه اول: گواهینامه کیفیت گرفتیم، اپراتور پیشرو در رعایت حقوق مصرف کننده شدیم، مدیرعاملمان نشان مدیریت گرفت؛ اپراتور برتر ایران شدیم!

۱۳م اسفند ،

در دومین جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات از همراه اول برای مدیریت کیفیت در ارائه خدمات تلفن همراه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح روز چهارشنبه ۹ اسفندماه در مراسم جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران که از سوی وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات و با حضور مقامات و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، تقدیرنامه مدیریت کیفیت در ارائه خدمات تلفن همراه با امضاء و تأیید دکتر محمد حسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه اول اعطا شد.

گفتنی است در این دوره پس از ارزیابی های علمی صورت گرفته فقط ۶ شرکت موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت شدند و همراه اول تنها اپراتور تلفن همراه بود که این گواهینامه را دریافت کرد.
 
همراه اول اپراتور پیشرو در رعایت حقوق مصرف کنندگان
در دوازدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، همراه اول موفق به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، طی مراسمی که صبح روز چهارشنبه ۹ اسفندماه همزمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، همراه اول تنها شرکت حوزه ارتباطات کشور بود که موفق به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شد. 
در این مراسم که دکتر غنضفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهندس رحمانی رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، مهندس تقوی معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و جمعی از مدیران شرکت های تولیدی و خدماتی کشور حضور داشتند، مهندس یوسف پور عضو هیأت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران لوح و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.
 
مدیرعامل همراه اول نشان عالی مدیریت گرفت
در اولین همایش ملی نشان عالی مدیریت، از مدیرعامل همراه اول با اهدا لوح و تندیس ویژه تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در اولین همایش ملی نشان عالی مدیریت که عصر روز جمعه ۱۱ اسفند ماه در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از مدیران برتر شرکت های صنعتی و خدماتی کشور تقدیر شد.
در این همایش از میان ۱۰۰۰ مدیر توانمند صنعتی و خدماتی کشور، پس از ارزیابی های عملکرد مدیران در 
حوزه های مختلف، در بخش ارتباطات، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول نشان عالی مدیریت دریافت کرد.
در تقدیرنامه این همایش که به امضاء و تأیید دکتر پژویان رئیس شورا و مرکز ملی رقابت رسیده، خطاب به مدیرعامل همراه اول آمده است: «به شکرانه توفیق و به پاسداشت همـّت جنابعالی در اعمال مدیریت و اجرای بهینه امور، حاکمیت نظم و انضباط بر مجموعه تحت مدیریت، حسن خلق، تعامل سازنده با کارکنان، ایجاد جوی صمیمانه، درک بالا نسبت به مسائل کلان و راهبردی سیستم، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت در امور، این لوح تقدیر را به حضورتان تقدیم و از درگاه باری تعالی سلامتی و پیروزی روزافزودن شما را آرزومندیم». 
 
همراه اول باز هم برترین اپراتور تلفن همراه کشور شد
در سومین دو سالانه جوایز فناوری ایران، باز هم همراه اول به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه ایران معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، در مراسم سومین دوره جوایز فناوری ایران (ایتا) که عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، از همراه اول با اهدا تندیس ویژه تقدیر شد.
اپراتور اول تلفن همراه کشور که در دوره دوم ایتا نیز به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور معرفی شده بود، در مراسم روز شنبه در بخش "برترین اپراتور تلفن همراه" با کسب بیشترین امتیاز نسبت به رقبا موفق به دریافت تندیس ویژه دوره سوم نیز شد.
در سومین دو سالانه جوایز فناوری ایران که با حضور مهندس علی حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، مدیران، مسؤولان و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده بود؛ مهندس سیدحسن رضوی معاون عملیات مناطق همراه اول تندیس برتری این اپراتور را دریافت کرد.
در جشنواره ایتا که بصورت دو سالانه برگزار می شود، برترین های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران توسط کاربران و به صورت آنلاین انتخاب می شوند. رأی گیری مردمی در این جشنواره از ۲۳ بهمن ماه آغاز شد و تا دهم اسفندماه ادامه داشت.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.