همسان‌سازی حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با دولتی

۲۰خردادماه،

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد با تاکید بر سنجش و نظارت در هیات امنای استانی، گفت: هر دو هفته یک بار باید جلسات هیات امنا برگزار شود و با رصد دقیق واحدها، اقدامات اصلاحی صورت گیرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایروان مسعودی اصل در جلسه شورای روسای واحدها و مراکز منطقه ۱۶ که در واحد گچساران برگزار شد، اظهارکرد: انتخابات مهم‌ترین اولویت امروز جامعه ماست، چرا که نظام ما نظامی است که ریشه آن مردمی است و حضور پرشور در انتخابات مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشانه مردم سالاری دینی است.

وی انتخابات را مظهر حضور آگاهانه مردم در صحنه دانست و گفت: آن چیزی که بیش از هر مورد دیگری برای ما مهم است، حضور پر شور مردم در صحنه‌های سیاست، مدیریت کشوری و صندوق‌های رای است.

رییس منطقه ۱۶ دانشگاه آزاد، تصریح کرد: انتخابات ثبات در کشور ایجاد می‌کند و دشمن سعی دارد با تبلیغات منفی علیه نظام اسلامی مردم را از شور و شوق انتخاباتی دور نگه دارد.

وی با تاکید بر سنجش و نظارت در هیات امنای استانی، اظهارداشت: هر دو هفته یک بار باید جلسات هیات امنای استانی برگزار شود و با رصد دقیق واحدها، اقدامات اصلاحی صورت گرفته و بیشتر با نگاه مثبت به عملکرد واحدها توجه شود.

مسعودی با بیان اینکه بیشترین همکاری با دانشجویانی که با مشکل مواجه‌اند و متقاضی مهمان شدن به واحدهای دیگر می باشند، انجام می‌شود، تاکیدکرد: حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی با توجه به دانشگاه‌های دولتی همسان‌سازی می‌شود و این مهم حتما اتفاق خواهد افتاد.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، گفت: واحدهای دانشگاهی که در فاصله ۱۵۰ کیلومتری از هم می باشند، می‌توانند برای تصویب رشته از هیات علمی یکدیگر استفاده کنند.

وی با اشاره به تصویب رشته در شورای گسترش، اظهارکرد: مجوز رشته‌های غیرمصوب تا یک ماه آینده اخذ می‌شود و با انجام این مهم تحول قابل توجهی در تنوع رشته‌ای ایجاد می‌شود.

مسعودی اصل تاکیدکرد: هر بودجه‌ای که برای مورد خاصی در بخشنامه‌های سازمان مرکزی تعریف شده باشد، باید در همان محل هزینه شود، بنابراین نمی‌توان از آن در موارد دیگر استفاده کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. استاد:

    من نمی دانم وقتی تمام دانشجویانی که پاره وقت کار می کنند و بطور میانگین ۳ میلیون حقوق می گیرند ازشنیدن حقوق ۱/۵ میلیونی اساتید خود جه احساس حقارت آمیزی به اساتید دارند. زمینه فساد در دانشگاه با فقر اقتصادی اساتید تشدید شده است و از غنای فرهنگی اساتید زیادی مسوولین توقع دارند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.