«همسایه‌ها» به پایان راه رسیدند

جام جم آنلاین: تصویربرداری تله فیلم «همسایه‌ها» به کارگردانی امیرحسین جهددوست از محصولات مرکز سیمافیلم به پایان رسید.

مجید کریمی با بیان این مطلب به سیمافیلم افزود: تصویربرداری این تله فیلم پس از ۲۳ جلسه تصویربرداری در تهران به پایان رسید.

وی افزود: عمده سکانس‌های این فیلم در شب اتفاق می‌افتد و به لحاظ نوع شخصیت پردازی و فضاسازی داستان، اثری چند لایه و فراتر از فیلم‌های متداول تلویزیونی است و از این رو توان مضاعفی را در بخش تولید و اجرا می‌طلبید که با تلاش‌های گروهی عوامل با موفقیت به پایان رسید.

این مدیر تولید تصریح کرد: این فیلم داستان فردی را به تصویر می‌کشد که نسبت به خیانت‌های اطرافیانش حساسیت دارد و می‌خواهد دنیا را از این خیانت‌ها پاک کند اما در این حین اتفاقی می‌افتد و او در می‌یابد که….

وی اذعان کرد: امیر حسین رستمی، آناهیتا افشار، سیامک صفری، هوتن شکیبا، ملیسا مهربان، اردشیر کاظمی، بابک حبیبی فر، مرتضی یونس زاده، محمد مهدی احدی، حسن کریمخان زند، شهرام جمشیدی و علی کرمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بنا بر این گزارش فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا رئیسیان، نویسنده فیلمنامه: مهدی کیا بر اساس طرحی از امیرحسین جهد دوست، مشاور کارگردان و بازیگردان: امیرحسین ترابی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مرتضی یونس زاده، مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، طراح چهره پردای: مریم دوستی، تدوین: میثم مولایی، طراح صحنه و لباس: عادله چراغی، مدیرتدارکات: سجاد رحیمی، منشی صحنه: مهتا پناهی، عکاس: صبا سیاه پوش.

علیرضا رئیسیان « همسایه‌ها » را در گروه اجتماعی مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.