همسر قذافی: پیروزی نزدیک است!

اردیبهشت ۱۴۰۳

روسیه از همسر دیکتاتور سابق لیبی به صورت اختصاصی پیامی را منتشر کرد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، به نقل از تسنیم، به گزارش روسیا الیوم صفیه فرکاش همسر دیکتاتور سابق لیبی به مناسبت دومین سال کشته شدن معمر قذافی دیکتاتور سابق این کشور برای مردم جهان پیام داد.

وی پیام خود را چنین آغاز کرد:

پیروزی به خواست خداوند نزدیک است و کسی نمی تواند مانع تحقق آن شود. وی در ادامه نوشت: من صفیه فرکاش در سالگرد سقوط کشور عزیزم به دست نیروهای ناتو با حمایت بعضی کشورهای دیگر می نویسم و اعلام می کنم: دشمنان لیبی این کشور را اشغال کردند و هدف از این اقدام آنها رواج ویرانی و نابودی در کشوری است که اکنون بذر نفاق و دو دستگی در این کشور رو به گسترش است.

وی افزود: در چنین روزی یعنی ۲۰ اکتبر سال ۲۰۱۱ همسر عزیزم معمر قذافی این شهید قهرمان و فرزند گرانمایه ام شیر جسور شهید معتصم بالله معمر قذافی به شهادت رسیدند.

وی در ادامه افزود: در آن روز عزیزان بسیاری را جنگنده های ناتو در کشورم به خاک و خون کشیدند و کسانی را که این جنگنده ها به شهادت نمی رساندند، مزدوران غربی آنها را با توطئه به شهادت رساندند.

وی گفت: متاسفانه پیکر بعضی از شهدای لیبی را به نمایش گذاشتند و پیکر بعضی از شهدا را تا به امروز به اسارت گرفته اند و اجازه نمی دهند این اجساد به خانواده های آنها تحویل داده شود مساله ای که در تاریخ تاتارها و نازی ها سابقه نداشته است.

وی در این باره افزود: از این رو اکنون از اعضای شورای امنیت ، اتحادیه اروپا و تمام کسانی که در به قتل رساندن شهدای ما دست داشته اند می خواهم محل اختفای جسد عزیزانمان را فاش سازند و این اجساد را به عزیزانشان باز پس دهند تا خانواده های انها این پیکرها را به شیوه ای که خود مناسب می بینند دفن کنند.

همسر قذافی در بخش دیگری از این پیام اعلام کرد: من از اتحادیه آفریقا می خواهم دربارهٔ نحوه کشته شدن شهید قهرمانی که بنیانگذار این اتحادیه بود بررسی های ویژه ای را انجام دهند، همچنین از نهادهای حقوق می خواهم راهی را برای برقراری تماس و ارتباط با فرزندم دکتر سیف الاسلام قذافی باز کند چرا که از روزی که وی به اسارت در امده است تا به امروز موفق به دیدار با وی نشده ام.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.