همسویی بعضی رسانه های داخلی با رسانه های معاند تاسف آور است

۱۳خردادماه،

دبیرخانه جنبش عدم تعهد با تکذیب مجدد خبر خبرگزاری فارس، از آنچه همراهی این رسانه با رسانه‌های معاند می‌خواند اظهار تاسف کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)،متن تکذیبیه بدین شرح است؛

بسمه تعالی

در پی خبرسازی های موهوم خبرگزاری‌مدعی اصولگرایی و ارزش‌مداری فارس(!) در خصوص «پخش سی‌دی قرمز» و تکذیب آن از سوی دبیر خانه جنبش عدم تعهد ، متاسفانه این خبرگزاری که در بین رسانه ها به پایگاه اینترنتی خبری فارس معروف شده است در تداوم اقدامات ضداخلاقی و خلاف منافع و مصالح ملی برای مستندسازی ادعای واهی خود دست به دامان بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی شده است.

هر چند که از رسانه‌های معاند و ضدانقلاب انتظاری جز دروغ‌پراکنی و دشمنی وجود ندارد ولی تأسف آنجاست که بعضی رسانه‌های داخلی که پایبندی به اصول و ارزش‌ها را یدک می‌کشند، برای پیشبرد اغراض سیاسی خود، حتی خبرها منتشره در رسانه‌های معاندی مانند بی‌بی‌سی را مورد استفاده قرار می‌دهند.

هر چند که این رسانه محترم، با اصرار بر تداوم انتشار یافتن خبرها خلاف واقع و دروغین ظاهراً‌ خود را مصون از پیگیری‌های حقوقی و قضایی می‌داند، ولی دبیرخانه جنبش عدم تعهد ضمن پیشنهاد مجدد رسانه ها به رعایت اخلاق و تقوای الهی، پیگیری قانونی این موضوع را برای خود محفوظ دانسته و البته از دستگاه های مسئول نیز انتظار می رود با رسانه هایی که نسبت به انتشار یافتن خبرها دروغ و جعلی اصرار دارند، برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

دبیرخانه جنبش عدم تعهد


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.