”هملت” تمدید شد

۱۱ام بهمن ،

نمایش ˝هملت˝ به کارگردانی رضا گوران از ۱۳ تا ۲۳ بهمن ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش “هملت” به کارگردانی رضا گوران که کار خود را از اول دی ماه در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، پس از اتمام سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجراهای خود را به سبب استقبال مخاطبان از ۱۳ تا ۲۳ بهمن ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ادامه خواهد داد.

در این نمایش ۷۵ دقیقه‌ای که در اولین روز از سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز به صحنه رفت، هنرمندانی چون آتیلا پسیانی، صابر ابر، بهناز جعفری، ستاره پسیانی، شیرین فرشباف و داریوش موفق به ایفای نقش می‌پردازند.

گفتنی است، علاقمندان برای تماشای این نمایش در روز جمعه ۱۳ بهمن ماه می توانند از ساعت ۱۶ با مراجعه به گیشه تماشاخانه ایرانشهر نسبت به خرید بلیط به صورت روز فروش اقدام نمایند.

در پایان خاطرنشان می گردد؛ نمایش “تن تن و راز قصر مونداس” به کارگردانی آروند دشت آرای نیز از دیگر آثار نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که همه روزه به استثناء روزهای شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر با بازی هنرمندانی چون حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، طناز طباطبایی، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.