همنوایی خواننده هتاک با شیرین عبادی در جریان یک تجمع ضد انقلاب+ تصاویر

به زودی اسامی طیفی از منافقین ،همجنس بازان ، بهاییان و ضد انقلاب هایی که در اکیپ همکاران وی حضور فعال دارند منتشر خواهد شد

در اسناد و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی همنوایی شاهین نجفی خواننده هتاک با شیرین عبادی در جریان یک تجمع ضد انقلاب در آمستردام هلند در اوج فتنه ۸۸ کاملا مشهود است.

 شیرن عبادی که در اوج فتنه ۸۸ به دوره گردی که معمولا تجمع کنندگان آنها اندک و قلیل بودند در شهرهای مختلف جهان برای جنگ روانی علیه ایران می پرداخت در مرداد ماه سال ۱۳۸۸ یعنی زمان اوج فتنه به هلند سفر کرد.در همان زمان و با دعوت شیرین عبادی از عناصر فتنه شاهین نجفی خواننده مرتد هم خود را به پایتخت هلند رساند تا پیش از سخنرانی عبادی در میدان موزه های شهر آمستردام به اجرای برنامه بپردازد.

گفتنی است پیش از این نیز باشگاه خبرنگاران خبری را در خصوص عناصر پشت پرده حمایت های فکری و شعری خواننده مرتد منتشر کرده بود که در تصاویر موجود در خبر عکس یکی از ترانه سراهای اصلی و ثابت شاهین نجفی به نام یغما گلرویی باز نشر داده می شود که رابطه حلقه فتنه با عوامل اصلی حتک حرمت به ساحت مقدس امامان شیعیان را نشان می دهد.

تیم ضد دینی همکار شیرین عبادی محدود به شاهین نجفی و یغما گلرویی نمی شود و به زودی اسامی طیفی از منافقین ،همجنس بازان ، بهاییان و ضد انقلاب هایی که در اکیپ همکاران وی حضور فعال دارند منتشر خواهد شد.این طیف به دلیل عدم مشارکت ایرانیان خارج از کشور در تجمعات ضد انقلاب از افراد فعال و همیشه حاضر در تجمعات بودند که با حمایت مالی منافقین و بهاییان در تجمعات شرکت می کردند.

عکس یغما گلرویی از ترانه سراهای ثابت و اصلی شاهین نجفی در کنار شیرین عبادی

باشگاه خبرنگاران اسنادی را از حمایت های مادی و معنوی منافقین و بهاییان از خواننده مرتد به دست آورده که در وقت مقتضی منتشر خواهد کرد.

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.