همه به دنبال فرار از واترپلو می باشند / مشکلات تمامی ندارد

۱۴ام بهمن ،

مصطفی سرمکس مربی تیم واترپلوی نفت و گاز امیدیه در گفتگو با

افزود: امیدیه یکی از شهرستان‌های محروم کشور است که متاسفانه امکانات خوبی در اختیار نداریم و همه ساله این امکانات بدتر از قبل می‌شود.

وی گفت: دامنه مشکلات مالی هر روز گسترده‌تر می‌شود. بسیاری از بازیکنان هنوز پولی از تیم‌هایشان دریافت نکرده‌اند و باشگاه‌ها نیز در پرداخت مبلغ قرار داد به بازیکنان کوتاهی می‌کنند.

وی افزود: همین قضیه سبب شده تا بسیاری از بازیکنان این رشته را ترک کنند و رغب به آن کمتر شود.

وی تاکید کرد: در لیگ واترپلو استانی به بزرگی تهران حتی یک تیم هم ندارد و این قضیه شدت مشکلات مالی را نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم در این رشته بسیاری از ورزشکاران به دنبال فرار از واترپلو می باشند و با این شرایط دیگر کسی به سراغ این رشته نمی آید.

وی تصریح کرد: هم چنین پیش از رومن سرمربیگری تیم ملی را بر عهده داشت که متاسفانه از وی هیچ بهره‌ای را نبردند و پس از مدت کوتاهی این مربی را مرخص کردند و همین امر سبب شد که تیم‌های ملی در وضعیت خوبی نباشند.

* تیم ملی بزرگسالان نابود شده است

وی یادآور شد: رومن مربی بسیار خوبی بود که می‌توانستند با استفاده مفید از وی تیم ملی بزرگسالان را به شرایط ایده آل برسانند اما نه تنها لیگ مربی خوب خارجی را از دست دادیم بلکه در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که تیم ملی بزرگسالان هیچ فعالیتی نکرد و به نوعی نابود شده است که امیدواریم از این پس شرایط به گونه‌ای باشد که دیگر شاهد این افت نباشیم و واترپلو سروسامان بگیرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.