همه پروازهای ایران به افغانستان لغو می‌شود

روابط عمومی هواپیمایی ماهان ضمن اعلام ابطال پرواز مشهد- کابل در روز جاری (دوشنبه)، از توقف باقی پروازها به افغانستان خبر داده است.

همه پروازهای ایران به افغانستان احتمالا لغو می‌شود

به گزارش ممتازنیوز، شرکت هواپیمایی ماهان در هفته، پنج پرواز از دو مبدا تهران و مشهد به شهر کابل (پایتخت افغانستان) دارد که در اطلاعیه جدید خود پرواز امروز (دوشنبه) خود را به شهر کابل باطل اعلام‌کرد.

ماهان تنها شرکت هواپیمایی در کشور است که در هفته پنج پرواز به شهر کابل دارد و تا عادی شدن شرایط در کابل، پروازها به افغانستان را متوقف کرده است.

وضعیت شرکت‌های هواپیمایی خارجی نیز به همین شکل است و از شب گذشته ده‌ها ایرلاین پروازهای خود به کابل را باطل اعلام کرده یا در آسمان کابل سرگردان بوده‌اند.

پرواز فلای دبی، دبی- کابل نیز از امروز متوقف شد و شرکت هواپیمایی فلای دبی اعلام کرده است دیگر به فرودگاه کابل پروازی نخواهد داشت.

در این زمینه، «محمدحسن ذیبخش» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: در صورت تصمیم‌گیری مراجع امنیتی پروازها به کابل متوقف خواهد شد.

وی ادامه‌داد: اکنون ابلاغیه‌ای درباره تعلیق پروازها به افغانستان به سازمان هواپیمایی کشوری نداشتیم، اما پیش‌بینی می‌شود با این شرایط پروازها تعلیق شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.