همه گل های عجیب و غریب دربی

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: در تاریخ دربی حساس سرخابی، گل های عجیب و غریبی زده شده که هر کدام از آنها داستان های جالب و عجیب و غریبی دارند. گل هایی که در آنها اشتباه بازیکن و تیمی که گل خورده بیشتر از توانایی های زننده گل و تیم زننده گل نمو داشته است.

گل هایی که اشتباه بازیکنان در آنها باعث شکست یا به تساوی کشیده شدن بازی هایی شده است که برای تماشاگران از تمام بازی های فصل اهمیت بیشتری دارد. در اینجا چند گل که از بقیه بیشتر در خاطره ها مانده را مرور می کنیم.

نکیسا – اختر ۶ مرداد ۱۳۷۴

در دربی چهلم، در دقیقه ۷ بازی، ادموند اختر، مهاجم استقلال کمی جلوتر از نیمه زمین، شوتی زیر توپ زد. در حالی که کسی تصور نمی کرد این توپ وارد دروازه شود، توپ از بالای سر نکیسا که از دروازه بیرون آمده بود وارد دروازه شد. استقلال در نهایت این بازی را را ۳-۱ برد.


عابدزاده – نوازی ۹ دی ۱۳۷۹

در دربی چهل و نهم در لیگ آزادگان، در حالی که پرسپولیس ۱- صفر جلو بود، محمد نوازی از روی یک ضربه ایستگاهی از سمت راست عابدزاده، دروازه او را باز کرد. فاصله توپ به قدری از دروازه زیاد بود که همه انتظار داشتند توپ سانتر شود اما نوازی توپ را شوت کرد و در حالی که به سمت کنج دروازه هم نمی رفت، عابدزاده طبق عادت با دست مخالف به سمت توپ رفت و در عین نباوری توپ به دستش خورد و وارد دروازه شد.



عابدزاده – هاشمی نسب ۹ دی ۱۳۷۹

در همان دربی چهل و نهم و در حالی که بازی یک – یک بود، نیکبخت توپ را داخل محوطه پرسپولیس و روی نقطه پنالتی سانتر کرد اما برخلاف همیشه که عابدزاده خروج های مطمئنی انجام می داد، از دروازه خارج شد ولی ناگهان تصمیم گرفت که به دروازه برگردد اما لیز خورد و هاشمی نسب با ضربه سر از روی سر عابدزاده توپ را وارد دروازه کرد. بازی در نهایت با ضربه چکشی دقیقه ۸۹ علی کریمی، ۲-۲ مساوی شد.



ایلیچ – سید عباسی ۱۳ بهمن ۱۳۸۲

در دربی ۵۶، داوود سید عباسی بعد از گرفتن توپ، یونس باهنر و حامد کاویانپور را دریبل کرد و شوتی را از پشت محوطه جریمه زد. ایلیچ، دروازه بان وقت پرسپولیس دید خوبی روی این توپ نداشت و توپ بعد از برخورد به زمین، از میان آرنج و بازوی ایلیچ وارد دروازه شد.



رحمتی – معدنچی ۱۲ آبان ۱۳۸۵

در دربی شصت و یکم در لیگ ششم، در حالی که استقلال یک – صفر پیش بود، مهدی رحمتی با حرکات نمایشی سعی بر تخریب روحیه پرسپولیسی ها داشت اما در یک صحنه توپ پاس به عقب به رحمتی رسید، ولی توپ از زیر پای او رد شد و به کرنر رفت. اما او مشغول کل کل با نیکبخت شد که اولین بازی اش در دربی را با پیراهن پرسپولیس انجام می داد. پرسپولیسی ها هم از این فرصت استفاده کردند و کرنر را زدند و معدنچی از زاویه ای بسته دروازه رحمتی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در آخر پرسپولیسی ها با گل اولادی بازی را بردند.



رودباریان – روانخواه ۲۲ مهر ۱۳۸۶

در دربی شصت و سوم در لیگ هفتم، امیدرضا روانخواه با یک شوت از راه دور، دروازه پرسپولیس را باز کرد. رودباریان، دروازه بان پرسپولیس در آن بازی در حالی که توپ زاویه و قدرت زیادی نداشت و تقریبا به سمت وسط دروازه می رفت با یک شیرجه ناقص نتوانست به توپ برسد و توپ وارد دروازه شد.


علی علیزاده ۲۵ بهمن ۱۳۸۷

در دربی ۶۶ بعد از ۱۴ سال، داور بازی یک ایرانی بود. در حالی که استقلال با گل مجتبی جباری از پرسپولیس پیش بود، ضربه سر علی کریمی در دقیقه ۹۰ به دست علی علیزاده خورد و او یک پنالتی به تیم سابقش هدیه کرد. این پنالتی را در دقیقه ۹۳ مازیار زارع به گل تبدیل کرد و بازی را به تساوی کشید.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.