همکاری سریعترین مرد جهان با نیسان

خودروساز ژاپنی نیسان قراردادی تجاری با سریع‌ترین مرد جهان برای ارائه نسخهٔ های جدیدی از نیسان GT-R بست.

۲۰۲۴ Nissan GT-R Honoring Usain Bolt

کمی دربارهٔ سریع‌ترین مرد جهان بدانید،اوسین بولت (Usain Bolt) متولد ۲۱ اوت سال ۱۹۸۶ در جامائیکا می‌باشد،وی در حال حاضر دارای دو رکورد دوی ۱۰۰متر و ۲۰۰ متر المپیک و دارای شش مدال طلای المپیک می‌باشد،اوسین اولین شخصی است که همزمان دارای دو رکورد در رشته دو و میدانی می‌باشد.

۲۰۲۴ Nissan GT-R Honoring Usain Bolt

اما نیسان یک نسخهٔ مخصوص از نیسان GT-R را به بولت اهدا کرد،این خودرو رنگ بسیار زیبایی دارد،داخل این خودرو هم با قطعات طلا تزئین شده است که سبب به وجود آمدن یک طراحی زیبا و برجسته شده است.
اما بولت این خودروی طلایی را نگه نمی‌دارد،این خودرو در وب‌سایت epay به حراج گذاشته خواهد شد و درآمد حاصل از آن به موسسهٔ خیریهٔ بولت اهدا خواهد شد. درآمد حاصل از این حراج برای ایجاد فرصت‌های فرهنگی و آموزشی برای کودکان و جوانان در کشور جاماییکا صرف خواهد شد.

۲۰۲۴ Nissan GT-R Honoring Usain Bolt

اما به نظر می‌رسد همکاری بولت و نیسان به اینجا ختم نمی‌شد،زیرا متخصصان نیسان تصمیم دارند که یک GT-R جدید دیگر طراحی کنند که هیچ اطلاعات دیگری از این موضوع منتشر نشده است.
اوسین بولت جاماییکایی عنوان افتخاری”مدیر هیجان” را به عنوان سفیر تجاری برای نیسان GT-R دریافت کرده است و همکاری نیسان با  اوسین بولت یک بازاریابی جهانی برای نیسان خواهد بود.

نیسان اخبار حراج

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.