«همکاری ملی»؛ روزنامه حزب راه‌چمنی آمد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

تولد یک ارگان حزبی جدید/

«همکاری ملی»؛ روزنامه حزب راه‌چمنی آمد

ایران > احزاب – ممتازنیوز:
دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی از انتشار روزنامه «همکاری ملی» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این روزنامه به صاحب امتیازی این حزب و با مدیر مسئولی «سید علی موسوی» عضو شورای مرکزی حزب وحدت و همکاری ملی منتشر می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا راه چمنی با اعلام این خبر افزود: درخواست مجوز انتشار روزنامه همکاری ملی، شهریور ۹۲ به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد و پس از طی روند قانونی، ۲۹ اردیبهشت ۹۳ موفق به اخذ مجوز انتشار این روزنامه از هیئت نظارت شدیم.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی به مخالفت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور مجوز این روزنامه اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه تأکید داشت که ابتدا باید مجوز هفته‌نامه دریافت و چند شماره نیز به عنوان هفته‌نامه منتشر شود.

راه چمنی یادآور شد: چند شماره از هفته‌نامه همکاری ملی منتشر شد و پس از آن مجوز دریافت روزنامه اخذ شد.

وی ادامه داد: در حال مقدمات کار برای راه‌اندازی روزنامه همکاری ملی، ارگان حزب وحدت و همکاری ملی هستیم.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی تأکید کرد: با توجه به فعالیت‌های این حزب، هفته‌نامه توجیه مناسبی برای فعالیت رسانه‌ای ندارد.

راه چمنی، رویکرد روزنامه همکاری ملی را سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برشمرد و گفت: محور کاری این روزنامه بر اساس نیاز فضای جامعه تعیین خواهد شد.

وی، هدف از راه‌اندازی این روزنامه را کمک به اصلاح امور کشور و زندگی مردم، گسترش عدالت، پیشرفت کشور و نیز گسترش فرهنگ اعتدال بیان کرد.

— .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمدزاده احمد:

    لطفا شماره تماس دفتر مرکزی را بع میل بنده ارسال کنید با تشکر
    احمد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.