همکاری AMG و استون مارتین

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

پس از ماه ها شایعه و گمانه زنی ، سرانجام خبر رسمی همکاری میان استون مارتین و AMG انتشار یافت . توافق نهایی بین این دو برند معتبر در اواخر امسال صورت خواهد گرفت .

7267539211555896129

از توافقات صورت گرفته می توان به دست یابی استون مارتین به منابع مرسدس بنز و تیونر آلمانی AMG اشاره کرد که آن ها را قادر به توسعه ی موتورهای V8 می سازد . همچنین استون مارتین از بعضی از اجزای الکترونیکی آلمان ها به منظور راه اندازی یک سری قدرتمند با موتورهای V8 بهره خواهد برد . در عوضDaimler AG  با تصاحب پنج درصد از سهام استون مارتین می خواهد به سایر سهامداران ، Adeem Investment و Investindustrial بپیوندد .  البته این موضوع به روند مذاکرات وابسته است و هنوز قطعی نیست . علاوه براین توافق برای تولید محصول مشترک میان AMG ، استون مارتین و Daimler AG ، در قرارداد گنجانده شده است .

بنا به نقل از ی مدیران ارشد استون مارتین ، سبب اصلی انتخاب AMG تقویت پیشرانه های مورد استفاده بوده است . مدیران AMG هم با ابراز رضایت از همکاری در بخش پیشرانه و الکترونیک ، ابراز داشته اند که این همکاری ضمن نشان دادن توانایی های این برند آلمانی یک بازی دو سر برد برای دو طرف خواهد بود .

۰۵

مرداد


محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.