هم عکاس باشید و هم در عکس +تصویر

۳ م دیماه ،

اگر می ‌خواهید از جمع دوستان‌تان عکس بگیرید، تصویر شما نیز توسط دوربینی که به سمت عکاس تعبیه شده، روی صفحه‌ نمایش ظاهر می گردد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، از دوره ای که دوربین های عکاسی در خانه ها رواج پیدا کرد، این دغدغه برای گیرنده عکس وجود داشت که خودش نیز در عکس حضور داشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده دوربین ها از تایمر، این مشکل تا حدودی رفع شد اما باز هم نیاز به مکانی ثابت و مناسب برای قراردادن دوربین بود.

اگر چه تا کنون دوربین‌ های دیجیتالی زیادی با امکانات ویژه به بازار عرضه شده ولی نمونه ای که اخیرا معرفی شده در نوع خود بی‌ نظیر است.

این دوربین دیجیتالی چنانچه عکاس هنگام عکاسی مایل باشد، می ‌تواند همزمان علاوه بر سوژه مورد نظر، تصویر خود را نیز روی صفحه ‌نمایش ملاحظه کرده و همزمان دو تصویر را با هم در یک عکس داشته باشد.

برای مثال اگر می ‌خواهید از جمع دوستان‌ تان عکس بگیرید، تصویر شما نیز به عنوان عکاس توسط دوربینی که به سمت عکاس تعبیه شده است، روی صفحه‌ نمایش ظاهر شده و با فشار دکمه، هر دو تصویر (تصویر دوستان شما و خود شما) با هم در یک عکس قرار می‌ گیرد.

وجود  دوربین دوم که عمدتا در گوشی های تلفن همراه با قابلیت تماس تصویری به کار می رود، سبب انجام این کار در دوربین فوق می‌ شود.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.