هندبال شایستگی حضور در مسابقات جهانی را دارد/در رقابتهای جام باشگاه های آسیا باید با قدرت ظاهر شویم

۲۸اردیبهشت،

مربی اسبق تیم ملی گفت: اردوها در زمان مناسب برگزار می‌شود و هندبال کشورمان شایستگی حضور در رقابتهای جهانی را دارد.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان که زیر نظر کاترلوو مربیان ایران آغاز شده است در زمان مناسبی صورت می گیرد و فدراسیون می‌تواند از این فرصت برای جهانی شدن این ورزش کشورمان بهره ببرد و در واقع هندبال ایران شایستگی حضور در رقابتهای جهانی را دارد.

مربی اسبق تیم ملی هندبال کشورمان تصریح کرد: در سال جاری مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داریم و می‌توانیم با قدرت ظاهر شویم و در انتخابی جهانی نیز شانس داشته باشیم.

حبیبی در ادامه گفت: با توجه به اینکه برای رقابتهای جهانی آسیا ۴ سهمیه دارد و تیم‌های قطر، کره جنوبی، ژاپن و ایران می‌توانند به این مسابقات اعزام شوند.

وی دربارهٔ اعلام فدراسیون در خصوص ثبت‌نام تیم‌های لیگ برتر تا پایان خرداد گفت: تیم‌ها باید هر چه سریعتر مدارک خود را به فدراسیون اعزام کنند چرا که در لیگ حرفه‌ای باید زودتر تیم را بست و اردوهای آماده‌سازی را هر چه سریعتر آغاز کرد.

سرمربی تیم ثامن‌الحج مشهد اضافه کرد تیم ما یکی از دو نماینده‌ای است که در سال جاری به رقابتهای جام باشگاههای آسیا اعزام خواهد شد من شخصا نمِی‌ِدانم که در ثامن خواهم ماند یا نه باید دید باشگاه چه تصمیمی‌ میِ‌گیرد و به هر حال باید قدرتمند ظاهر شد و نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

وی گفت: بنا بر اعلام فدراسیون اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرار است مسابقات لیگ برتر از نیمه دوم تیر سال جاری برگزار شود ما هم امیدواریم این رقابتها به موقع آغاز شود و در زمان نامناسب به کار خود پایان دهد.

حبیبی تاکید کرد: اولین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه کردیم و مقام خوبی هم کسب کردیم (دوم شدیم) و بازیکنان تیم عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در فصل ۹۲ نیز مشهد یکی از تیم‌های مدعی باشد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.