هندی‌ها نازک نارنجی‌ترین کشاورزان دنیا

۲۲ آبان ،

دولت هند هیچ اقدامی برای خرید محصولات کشاورزان هندی به منظور حمایت از قیمت محصولات کشاورزی به عمل نمی آورد و این امر سبب می شود کشاورزان مجبور شوند برای خلاص شدن از محصولات کشاورزی خود آنها را به هر قیمتی بفروشند.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، هزینه کشاورزی در هند به سبب افزایش قیمت بذر و کود و نیروی انسانی ، بالا رفته است و این درحالیست که قیمت برخی از محصولات کشاورزی از جمله پنبه و سویا در بازار کاهش در مقایسه با سال قبل ، یافته است و این امر افزایش چشمگیر خودکشی در بین کشاورزان هندی را سبب شده است .

برهمین اساس، یک مرکز دولتی در هند از افزایش موارد خودکشی بین کشاورزان این کشور در سال جاری خبر داده و اعلام کرده است که به تازگی سه مورد خودکشی کشاورزان منطقه ویداربا در ایالت مهاراشترا واقع در غرب هند گزارش تفسیری شده است و با خودکشی این سه کشاورز شمار خودکشی های گزارش تفسیری شده در میان کشاورزان این منطقه به بیش از ۶۰۰ مورد در سال جاری میلادی افزایش یافت.

براساس گزارش تفسیریی که از سوی این سازمان انتشار یافته است دولت هند هیچ اقدامی برای خرید محصولات کشاورزان هندی به منظور حمایت از قیمت محصولات کشاورزی به عمل نمی آورد و این امر سبب می شود کشاورزان مجبور شوند برای خلاص شدن از محصولات کشاورزی خود آنها را به هر قیمتی بفروشند و زیان های زیادی را متحمل شوند.

در ماه شهریور هجوم آفت های کشاورزی به مزارع هندی ها در این منطقه و تلف شدن محصولات ، سبب شد تا ۶۰ کشاورز هندی دست به خودکشی بزنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.