هنرمندان پیشکسوت از خاطره‌های خود می‌گویند + ترانه‌های ماندگار قدیمی

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

هنرمندان پیشکسوت سینما، تلویزیون، تئا‌تر و موسیقی در یک آلبوم تصویری، خاطره‌هایشان را بازگو می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین، در آلبوم تصویری «شب خاطره‌ها»، هنرمندانی چون مرتضی احمدی، جمشید مشایخی، محمدعلی کشاورز، نادر گلچین، محمدعلی ورشوچی، ژاله علو، ناصر مسعودی، حسن ناهید، منوچهر آذری، سعدی افشار، شهلا ریاحی، عنایت‌الله بخشی، حمیده خیرآبادی و… به بیان خاطره‌های زندگی هنری خود می‌پردازند.

از آنجا که تعدادی از این هنرمندان روی در نقاب خاک کشیده‌اند، این مجموعه تصویری می‌تواند بخشی از خاطره‌های آنان را جاودانه نگاه دارد و به نسل‌های آینده انتقال دهد.

همچنین آلبوم تصویری «کنسرت جاودانه‌ها» که در برگیرنده بازخوانی ترانه‌های قدیمی ایرانی است، منتشر شد.

در این آلبوم، چهار نسل از خوانندگان ایرانی به اجرای قطعات ماندگار چند دهه گذشته پرداخته‌اند. اسفندیار قره‌باغی، داود حیدری، رضا عشقی‌پور و حمید خندان، هر کدام دو قطعه را با همراهی گروه نوازندگان اجرا کرده‌اند.

«رقیب»، «بازگشته»، «بهار من گذشته شاید»، «باز سحر اومد»، «نصیحت»، «ستاره» و «نفرین و دل دیوونه» عنوان قطعاتی است که توسط آهنگسازان مطرحی همچون عطا‌الله خرم، علی تجویدی، عماد رام و پرویز مقصدی در چند دهه اخیر ساخته شده‌اند که در این آلبوم بار دیگر اجرا شده‌اند.

دو آلبوم تصویری «کنسرت جاودانه‌ها» و «شب خاطره‌ها» با کارگردانی مجید قنبری از سوی شرکت فرهنگی هنری ترنم نی وارد بازار موسیقی شده است.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر دوشنبه ۱۷ مهر  مشاهده : ۱   | بازدید از صفحه اول


سینمای ایران و جهان
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.