هنرنمایی جدید ایرانخودرو: دریافت پول ۲۰۷ و تحویل ۲۰۶!

شرکت ایرانخودرو در حال عرضه خودروی ۲۰۷ با موتور و داشبورد خودروی از رده خارج شده ۲۰۶ است و حالا مردم پول ۲۰۷ را پرداخت می‌کنند، اما عملا ۲۰۶ سوار می‌شوند.

هنرنمایی جدید ایرانخودرو: دریافت پول ۲۰۷ و تحویل ۲۰۶!

به گزارش ممتاز نیوز، سال گذشته سازمان ملی استاندارد به این علت که خودروی ۲۰۶ نمی‌تواند استاندارد‌های ۸۵ گانه را اخذ کند، تولید این خودرو را متوقف کرد، اما حالا شرکت ایرانخودرو همان موتور و داشبود را در بدنه ۲۰۷ جانمایی کرده و در حالیکه از برخی امکانات ۲۰۷ هم کاسته این خودرو را با قیمت ۲۰۷ عرضه می‌کند.

در آخرین قیمت گذاری خودرو‌ها از سوی شواری رقابت، قیمتی برای خودروی ۲۰۶ وجود ندارد، چون تولید این خودرو پیش‌تر متوقف شده بود و این شورا قیمت ۲۰۷ را بر اساس مشخصات ۲۰۷ دوره‌های قبل، تعیین کرده است. اما خودروی تحویلی حالا فقط نام ۲۰۷ را یدک می‌کشد و از موتور ۲۰۷، داشبورد ۲۰۷ و سنسور و دوربین دنده عقب و همچنین رینگ آلمینیومی خبری نیست، ترمز عقب هم کاسه‌ای شده است.

پیش‌تر کیانوش پورمجیب قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو گفته بود: توقف تولید پژو ۲۰۶ به معنای توقف کامل و خداحافظی و حذف آن‌ها از سبد محصولات این شرکت نیست؛ ما مجبور بودیم که در جهت تطابق این خودرو‌ها با استاندارد‌های جدیدی که سازمان ملی استاندارد به خودروسازان ابلاغ کرده تا زمانی که امکان این تطبیق استانداردی ممکن باشد، تولید ۲۰۶ را متوقف کنیم، این بدان معنا نیست که بخواهیم به واسطه حذف آپشنی از خودرو، محصولی جدید متولد کنیم؛ بلکه متناسب‌سازی صورت می‌گیرد تا متناسب با نیاز مشتریان خاص تنوع خودرو داشته باشیم.

انتهای پیام/


پلاس
خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.