هنرنمایی نقاش ۱۱ ساله با مداد / عکس

Dušan Krtolica

Dušan Krtolica

زمانی که صحبت از نقاشی های طبیعت می شود به سراغ نقاشی هایی می رویم که دشت بی نظیری را نشان می دهد و در دور دست یک شیر در حال قدم زدن است اما اینبار به دنبال آن نقاشی ها نیستیم بلکه قصد داریم شما را با متفاوت ترین نقاشی های دنیا آشنا کنیم.

“Dušan Krtolica” یک نابغه نقاشی است که در سن ۱۱ سالگی توانسته جوایز بسیاری را از جشنواره های نقاشی و هنرهای تجسمی دریافت کند. او می تواند نقاشی های بی نظیر و باورنکردنی را از حیات وحش و حیوانات بکشد. این پسر تمامی کارهای خود را با مداد و خودکار انجام می دهد.

حرفه اصلی این نوجوان کشیدن نقاشی از حیوانات است. او می تواند از حیوانات زنده یا منقرض شده به طور متفاوتی نقاشی بکشد. معمولا در هر تصویر او تعداد بیشماری از گونه های حیوانی را از جنگل تا کویر و دریا می کشد که با نگاه کردن به آن ها می توانید متوجه تفاوت ها شوید.

او با سن کم خود تا به حال مطالعات بیشماری را در مورد جغرافیا انجام داده است و نهایت آن باعث شده تا تمامی حیوانات را به خوبی و با بالاترین جزئیات بشناسد و بتواند به راحتی آن ها را نقاشی کند. در ادامه می توانید تعدادی از نقاشی های او را مشاهده نمایید.

Dusan-Krtolica-drawings Dušan-Krtolica-drawings2 Dušan-Krtolica-drawings3 نقاشی با مداد Dušan-Krtolica-drawings5 نقاشی های شگفت انگیز Dušan-Krtolica-drawings7

The post هنرنمایی نقاش ۱۱ ساله با مداد / عکس appeared first on .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.