هنرهای خاطره‌انگیز به نمایش درمی‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه هنرهای خاطره‌انگیز، مجموعه‌ ۳۶ اثر از بشقاب‌های عمدتا مسی، برنجی و نقره‌ای با نقوش ساسانی، سلجوقی، صفوی و قاجاری اثر اساتید این رشته همچون رضا قادران، مصطفی میرفخرایی، رضا مرادی، رضا عابدی و … است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه روز جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری شمس گشایش خواهد یافت و تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه همه روزه به استثناء پنجشنبه‌ها که روز تعطیل گالری است از ساعت ۱۵ الی ۱۹ برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

علی جمشیدی؛ مدیر گالری شمس در مورد این نماشگاه به خبرنگار مهر گفت: هنرهای خاطره‌انگیز عنوان مجموعه‌ای از کارهای هنرمندان برجسته کشورمان است که روزگاری خیلی ساده و راحت با زندگی روزمره مردم عجین بوده است.

وی افزود: این بشقاب‌ها که حتی به صورت کاربردی مورد استفاده قرار می‌گرفت و ناگهان فراموش شده و تنها خاطره‌ای همراه با خاطرات گذشته‌مان از آنها باقی مانده است. این آثار اشاره‌ای به آن خاطرات است اما با تلاش هنرمندان برجسته کشورمان چون استاد رضا قادران، استاد مصطفی میرفخرایی، استاد منتشی، استاد رضا مرادی، رضا عابدی و … .

وی ادامه داد:‌ این نمایشگاه تلاش دارد تا آن همه خاطرات جذاب و دوست‌داشتنی، بصورت آثار ارزشمند احیا و ارایه شود.

گالری شمس در خیابان فرمانیه، خیابان سعیدی، کوچه مهمانکده، پلاک ۱۲ واقع شده است.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.