هنوز اطلاعیه‌ای برای ثبت‌نام از متقاضیان دادستان دیوان محاسبات صادر نشده/ آغاز ثبت‌نام‌ها پس از تعطیلات

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به انتخاب “امین حسین رحیمی” به عنوان ریاست دیوان محاسبات کشور گفت: اکنون این کمیسیون باید گزینه دادستان دیوان محاسبات را به صحن علنی مجلس معرفی کند، اما با توجه به تعطیلات بهارستان هنوز اطلاعیه‌ای برای ثبت‌نام از متقاضیان دادستان دیوان محاسبات از سوی این کمیسیون صادر نشده است.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد‌سلیمان، لالی و هفتگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به “امین‌حسین رحیمی” برای تصدی پست ریاست دیوان محاسبات اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای رحیمی پیش از این دادستان دیوان محاسبات بوده‌ و با کسب آراء اکثریت نمایندگان در جلسه علنی ۱۳ شهریورماه بهارستان، تصدی پست ریاست دیوان محاسبات به وی واگذار شد، اکنون بحث انتخاب جایگزین وی در سمت قبلی یعنی دادستان دیوان محاسبات مطرح است.
وی در ادامه افزود: در این راستا، اشخاص متقاضی حضور در دادستانی دیوان محاسبات، رزومه خود را به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه خواهند کرد و پس از آن کمیته امور عمومی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با بررسی صلاحیت عمومی و تخصصی متقاضیان، گزینه‌های اصلح را به صحن کمیسیون معرفی خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در ادامه تصریح کرد: پس از بررسی صلاحیت متقاضیان دادستانی دیوان محاسبات، نهایتاً یک نفر در صحن کمیسیون برنامه و بودجه  انتخاب و فرد منتخب برای کسب رای اعتماد از وکلای ملت به صحن علنی مجلس  معرفی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به تعطیلی بهارستان، هنوز اطلاعیه‌ای از سوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات برای ثبت‌نام از متقاضیان دادستان دیوان محاسبات صادر نشده و آغاز ثبت‌نام‌ها پس از تعطیلات خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.