هنوز تصمیم به‌کاندیداتوری ندارم

۱۹م آذر ،

وی در پاسخ به سئوالی دربارهٔ این که تصمیم نهایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ را گرفته است یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز تصمیم نهایی ام را برای حضور در این عرصه را نگرفته ام.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دربارهٔ مشابهت طرح اصلاح قانون انتخابات و سیاست های کلی قانون انتخابات، کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری، دلایل انجام سفرهای استانی و زمان اعلام ورودش به عرصه انتخابات در صورت کاندیداتوری با خبرنگار مهر به گفتگو نشست.

به گزارش انتخاب، محسن رضایی در گفتگو با مهر در پاسخ به سئوالی دربارهٔ میزان مشابهت طرح اصلاح قانون انتخابات با سیاست های کلی قانون انتخابات که با تاکید رهبر معظم انقلاب هم اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است، اظهار کرد: چون این طرح هنوز به طور کامل در مجلس بررسی و تصویب نشده است، فعلا نمی توان دربارهٔ میزان مشابهت آن با سیاست های کلی قانون انتخابات اظهارنظر کرد.

وی افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از انجام بررسی های کامل و تصویب تمامی ماده های قانون انتخابات، ضمن بررسی سند نهایی می تواند دربارهٔ میزان مشابهت این طرح با سیاست های کلی اظهار نظر کند.

هماهنگی مجلس و شورای نگهبان در اصلاح قانون انتخابات مطلوب است

دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام نظرش را دربارهٔ طرح اصلاح قانون انتخابات در مجلس شورای اسلامی اینگونه بیان کرد: آنچه مطلوبیت بیشتری به این اصلاح قانون از سوی مجلس می دهد، کسب نظر شورای نگهبان در خصوص مواد قانونی اصلاح قانون انتخابات است. وقتی در بررسی یک طرح از سوی مجلس نظر شورای نگهبان محور قرار گیرد، می توان نسبت به پیشرفت آن امیدوار بود.

کاندیداتوری ام را در زمان قانونی اعلام می کنم

وی در پاسخ به سئوالی دربارهٔ این که تصمیم نهایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ را گرفته است یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز تصمیم نهایی ام را برای حضور در این عرصه را نگرفته ام.

رضایی که در انتخابات سال ۸۸ یکی از ۴ کاندیدای حاضر در عرصه رقابت بود، ادامه داد: در صورتی که برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده به قطعیت برسم، در زمان قانونی و مقتضی رسما اعلام خواهم کرد.

هدف انتخاباتی ندارم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سئوال که انجام سفرهای استانی شما و حضور در مراسمی که به مناسبت های مختلف برگزار می گردد، نشان می دهد که قصد کاندیداتوری در انتخابات آتی را دارید، گفت: اگر سفرهایی که بنده در سال قبل انجام دادم را نسبت به امسال بررسی کنید، می بینید که پارسال سفرهای بیشتری به نقاط مختلف کشور داشته ام.

وی گفت: حضورم در مراسم و یادوارهای مختلف بنا به دعوت دوستان صورت می گیرد و قطعا هدف انتخاباتی در کار نیست.


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.