هنوز هم ما باید منتظر اجماع اصلاح‌طلبان در انتخابات باشیم

۲۰م دیماه ،

شورای مرکزی جبهه اصلاح‌طلبان ایران با حضور اکثریت دبیران کل احزاب عضو این جبهه تشکیل جلسه داد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای مرکزی جبهه اصلاح‌طلبان ایران با حضور اکثریت دبیران کل احزاب عضو این جبهه تشکیل جلسه داد.

در این نشست پس از تلاوت قرآن کریم و بررسی آخرین خبرها مربوط به انتخابات ۹۲ مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم‌سالاری ضمن استقبال از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم مبنی بر حضور گسترده و پرشور مردم و ضرورت حفظ سلامت و امانتداری مجریان و ناظران در انتخابات ۹۲ و پرهیز از جنجال‌آفرینی حاشیه‌ای اظهار داشت: هر چند بعید است هیچ گروه سیاسی در داخل کشور اعتقادی به تحریم انتخابات داشته باشد و اکثریت گروه‌های اصلاح‌طلب آمادگی خویش را برای شرکت در انتخابات اعلام کرده‌اند اما هنوز هم ما باید منتظر اجماع اصلاح‌طلبان در انتخابات مذکور باشیم که امیدواریم چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلب براساس طرح «مناسک» یا هر طرح دموکراتیک دیگر با حضور همه احزاب اصلاح‌طلب برای اجماع پیشگام شوند.

کواکبیان در پایان مجددا بر ضرورت هماهنگی‌های بیشتر بین دلسوزان واقعی مردم تاکید کرد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر هم شورای مرکزی جبهه اصلاح‌طلبان ایران و هم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با برگزاری نشست مشترک به اجماع انتخاباتی دست پیدا کند.

شایان ذکر است؛ در این نشست هیئت رئیسه تازه جبهه اصلاح‌طلبان ایران و مسئولان کمیته‌های این جبهه برای مدت یکسال انتخاب شدند.

مصطفی کواکبیان به عنوان رئیس جبهه و محمدجواد حق‌شناس مدیرمسئول روزنامه توقیف شده اعتماد ملی به عنوان نائب رئیس اول و علی فائضی دبیر کل کانون همبستگی فرهنگیان ایران به عنوان نایب رئیس دوم و مجید محتشمی دبیرکل حزب آزادی به عنوان سخنگو و مجید بهمن‌زاده دبیر کل جمعیت اقتدار ملت ایران به عنوان دبیر مجموعا پنج نفر به عنوان هیئت رئیسه تازه جبهه اصلاح‌طلبان ایران انتخاب شدند.

همچنین باقرزاده دبیر کل مجمع فارغ‌‌التحصیلان آذربایجان غربی به عنوان رئیس کمیته امور استان‌ها، صفرپور دبیر کل اتحاد ملی ایران به عنوان رئیس کمیته ارتباطات و تبلیغات و  جمشید ایرانی دبیر کل حزب فرزندان ایران، به عنوان رئیس کمیته سیاسی و فرح خسروی دبیر کل جمعیت ایران فردا به عنوان رئیس کمیته بانوان و خراسانی دبیر کل کانون ولی عصر به عنوان رئیس کمیته جوانان و آل قیس دبیر کل حزب پیشگامان توسعه به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی و حسین طجرلو دبیر کل  جمعیت طرفداران نظم و قانون به عنوان رئیس کمیته اقوام و اقشار و مجید بهمن‌زاده به عنوان رئیس کمیته اجرایی انتخاب شدند.

همچنین در این نشست برای انتخابات ۹۲ محمدجواد حق‌شناس به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری و مجید محتشمی رئیس ستاد انتخاباتی شوراهای جبهه اصلاح‌طلبان ایران انتخاب شدند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.