هنکه: با فتح‌الله‌زاده به راه حل خوبی می‌رسم

  میشائیل هنکه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهار نظر قلعه نویی مبنی بر اینکه پس از حضورش در استقلال ابتدا سراغ هنکه را گرفته است، گفت: خوشحالم که قلعه نویی در مصاحبه‌اش این موضوع را بیان کرد و این مساله نشان دهنده حرفه‌ای‌گری قلعه نویی است.

هنکه درباره اظهار نظر مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نیز گفت: من فردی حرفه‌ای هستم و همان طور که گفتم از فیفا درباره کارم سوال کردم و آنها گفتند در اروپا سال قبل را تسویه می‌کنند و پس از آن فصل جدید را آغاز می‌کنند. من هم منتظر هستم که باشگاه استقلال بگوید من بیایم تا فصل گذشته را تسویه کرده و فصل جدید را آغاز کنیم.

هنکه در ادامه بیان کرد: فتح‌الله‌زاده را به حق یکی از بهترین مدیران فوتبال ایران می‌دانم که سوابق درخشانی در امر مدیریت دارد و تلاش‌های زیادی هم برای استقلال انجام داده است. مانند زدن کمپ اختصاصی برای باشگاه استقلال.

هنکه در ادامه گفت: من سال گذشته دیدم و تجربه کردم که با کمبودهای فراوانی مانند مسایل مالی که در استقلال وجود داشت، فتح‌الله‌زاده توانست به خوبی تیم را هدایت کند و در نهایت به قهرمانی جام حذفی برساند و در لیگ هم حرف برای گفتن داشته باشد. بنابراین مطمئنم با توجه به رابطه خوبی که با فتح‌الله‌زاده دارم، حتما به راه حل خوبی می‌رسیم و امیدوارم سال جدید هم با همکاری داشته باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.