هوآوی با یک دکمه سرعت کاربران موبایلی را ۷۰برابر می‌کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت هوآوی اعلام کرد که راهکار تازه و نوآورانه آن موسوم به Turbo Button برای افزایش سرعت شبکه‌های مخابراتی LTE به گونه‌ای تعریف شده است که تنها با فشردن یک دکمه روی یک ابزار موبایلی امکان‌پذیر است و هیچ دشواری ندارد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، هوآوی در بیانیه خود توضیح داد که Turbo Button به مشترکان موبایلی امکان می‌دهد تا در طول یک دوره زمانی سرعت انتقال اطلاعات خود را از یک مگابایت در ثانیه به ۷۰ مگابایت در ثانیه افزایش دهند که این کار تنها با بارگذاری یک ابزار موبایلی ساده و فشردن یک کلید روی آن صورت می‌پذیرد.
 
لازم به ذکر است،‌ اوپراتور موبایلی XL Axiata اندونزی در "کنفرانس همکاری‌های اقتصادی آسیا – پسیفیک ۲۰۲۴"(APEC) پیش‌نمایش این فناوری کاربردی را در معرض دید عموم قرار داد. این کنفرانس که در کشور اندونزی برگزار شده بود، از راهکار Networker هوآوی برای شبکه مخابراتی LTE بهره برد.
 
راهکار Networker به عنوان یک پلتفورم باز و قابل برنامه‌ریزی تعریف برای اوپراتورهای موبایلی طراحی شده است که قابلیت‌ها و کاربردهای قابل تغییر شبکه‌ای را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. 
 
شرکت هوآوی هنوز به درستی توضیح نداده است که چه فرآیندی سبب می‌شود تا سرعت مشترکان موبایلی ۷۰ برابر افزایش یابد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.